درآمد ماینینگ بیت کوین ۱۴ میلیارد دلار است

طبق گزارش کوین متریکس، درآمد کلی تاریخ بیت کوین از مرز ۱۴ میلیارد دلار گذشته است. اگرچه هش ریت ماینینگ بیت کوین افزایش و سودآوری انجام ماینینگ کاهش یافته است اما ماینرها هم چنان بیش از پیش سود کسب می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، هرچند ۸ سال طول کشید که درآمد ماینینگ بیت کوین از مرز ۵ میلیارد دلار عبور کند اما فقط به ۸ ماه دیگر نیاز داشت به درآمد مشابه برسد و رقم آن تا آگوست ۲۰۱۸ از ۱۰ میلیارد دلار عبور کند. از آن زمان به بعد، نرخ جدید درآمد تا حدودی کاهش یافت و در حال حاضر در صدد عبور از رقم کلی ۱۵ میلیارد دلار در اوایل سال ۲۰۲۰ می‌باشد.

هش ریت بیت کوین نیز از اواخر ۲۰۱۷ و با روند صعودی شدید این ارز دیجیتال با افزایش چشمگیری مواجه شد. در ابتدای سال ۲۰۱۸ هش ریت بیت کوین به رقم ۱۵ اگزاهش در ثانیه رسید و بالاترین مقدار سال ۲۰۱۸ در ماه سپتامبر و ۶۰ اگزاهش در ثانیه ثبت شد.

در ماه های اخیر هش ریت بیت کوین به رکورد جدیدی دست یافت. اگرچه هش ریت افزایش یافته است اما درآمد نیز با نرخ بیشتری رشد داشته است.

بنابراین می‌توان گفت اگرچه ماینر ها در تمام درآمد ۱۴ میلیارد دلار ی غوطه ور نیستند اما سود کلانی کسب می‌کنند. اما با ادامه رشد هش ریت، نوسان قیمت می‌تواند یک تهدید به حساب آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  7