افزایش سقف انتقال وجه درگاه های غیرحضوری در بانک سپه

بانک سپه سقف برداشت از حساب برای انتقال وجه و خرید از طریق درگاه‌های غیرحضوری را افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، مشتریان بانک سپه با مراجعه به شعب بانکی و در زمان درخواست استفاده از خدمات درگاه‌های غیرحضوری این بانک از جمله بانک‌داری اینترنتی، همراه بانک و تلفن‌بانک می‌توانند مبلغ سقف برداشت از حساب خود را برای انتقال وجه در این درگاه‌ها بالاتر یا پایین‌تر از سقف‌های پیش‌فرض بانک تعیین کنند.

مشتریان این بانک می‌توانند خدمات این درگاه‌ها را از سه طریق استفاده از رمز دوم ثابت، رمز دوم پویا (پیامکی) یا نرم‌افزار رمزساز ‌OTP استفاده کنند.

بر این اساس در حال حاضر سقف پیش‌فرض بانک برای انتقال وجه از طریق درگاه اینترنت از طریق رمز دوم ثابت ۱۰ میلیون تومان، رمز دوم پویا ۵۰ میلیون تومان و نرم‌افزار رمزساز ۳۰۰ میلیون تومان است که مشتریان می‌توانند با درخواست حضوری، سقف آن‌ها را به ترتیب تا ۱۵ میلیون، ۲۰۰ میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش دهند.

البته در سامانه‌های غیرحضوری مشتری‌محور، سقف انتقال وجه داخلی بین حساب‌ها و کارت‌های خود مشتری نامحدود است.

این در حالی است که سقف برداشت برای خرید از طریق درگاه اینترنت به ترتیب در سه روش مذکور ۵۰۰ میلیون تومان، یک میلیارد تومان و دو میلیارد تومان است و از سوی دیگر این سقف برای خریدهای از طریق درگاه تلفن همراه ۱۲ میلیون تومان، ۲۴ میلیون تومان و ۴۰ میلیون تومان تعریف شده است.

این بانک‌ همچنین تاکید کرده که بر اساس بخش‌نامه بانک مرکزی سقف تراکنش‌های روزانه کارتی برای هر کارت ۵۰ میلیون تومان و سقف انتقال وجه کارتی خارج از شعبه نیز سه میلیون تومان در هر روز است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −  92  =