سهم ۸۰ درصدی کلمبیا از سرمایه گذاری در بازار رمزارز

نتایج یک نظرسنجی نشان میدهد که به‌طور حیرت‎انگیزی ۸۶.۵ درصد از کلمبیائی‎ها با رمزارزها آشنا بوده و به‎میزان ۸۰% از آنها در بازار ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، این بررسی مشخص میکند ۵۰ درصد از جوانان کلمبیایی پیش از این در کریپتوها سرمایه‎گذاری کرده‌اند. همچنین حداقل ۵۰٪ از پاسخ دهندگان بین ۲۵ تا ۴۰ ساله، درحال حاضر سرمایه‎گذاری کرده و یا علاقه خود را برای خرید ارزهای رمزپایه اعلام داشته‎اند. در این میان ۷۹٪ علاقمند به بیت کوین ، بیش از ۵% علاقمند به بایت کوین، کمتر از ۳% اتریوم و مابقی علاقمند به سرمایه‌گذاری در سایر رمزارز ها میباشند.

تقریباً بیش از ۳۲٪ از کل کسانی که مورد بررسی قرار گرفته‎اند، حداقل یک تراکنش رمزارز ی را به ثبت رسانده‎اند. همچنین ۵۹٪ ابراز داشته‌اند که پذیرش رمزارز ها همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. در تجزیه و تحلیل نتایج این نظرسنجی آمده است:

افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال به احتمال زیاد به پیوندی یکپارچه مربوط می‌شود که به طور مداوم به دنبال گزینه‌هایی هستند که نه تنها به آن‌ها اجازه دسترسی ۲۴ ساعته به دارایی‌های مالی آن‌ها را می‌دهد، بلکه به آن‌ها آزادی می‌دهد تا تراکنش‎های جهانی را به شیوه‌ای ساده انجام دهند.

در ادامه نزدیک به ۸۶% از پاسخ دهندگان معتقدند وضع مقرراتی خاص برای حوزه ارزهای دیجیتال در کلمبیا ضروری است. در همین حال، حدود ۹۱% از کسانی که مورد نظرسنجی قرار گرفته‌اند با این ایده موافق بودند که ارزهای رمزپایه آینده تجارت جهانی را نشانه خواهد رفت.

با وجود این نتایج چشمگیر و مثبت، تنها زیر ۲۰% از پاسخ دهندگان گفته‌اند که درحال حاضر از ارزهای رمزپایه به‎عنوان یک جایگزین مالی استفاده می‌کنند.

در پرتو آشوب سیاسی طولانی در کشور همسایه، ونزوئلا، کلمبیا نیز در تابستان امسال، افزایش مهاجرت را گزارش کرده‌است. قابل ذکر اینکه، حجم معاملات در پلتفرم لوکال بیتکوینز در هر دو کشور همچنان روند صعودی خود را در ماه‎های اخیر حفظ نموده است.

همانطورکه پیش از این گزارش شد، یک بررسی در بهار سال ۲۰۱۹ نشان داد که ۱۱% از مردم آمریکا صاحب بیت کوین هستند و این نشان می‌دهد که مالکیت بیت کوین یک “روند بزرگ جمعیتی” است که توسط نسل جوان در محدوده سنی ۱۸ تا ۳۴ سال رهبری می‌شود. با این وجود، ۸۹ % از شهروندان ایالات‌متحده فارغ از نسل آنها درخصوص ارزهای رمزپایه شنیده بودند.

در ادامه و طی نظرسنجی جدیدی در تابستان با تمرکز بر جامعه ایالات متحده، مشخص شد محبوبیت ارزهای رمزپایه از سه برابر محبوبیت بیشتر در نسل جدید برخوردار است.

نظرسنجی ماه ژوئن، از مجموع ۱۳،۴۳۴ پاسخ دهنده در ۲۲ کشور جهان نشان داد که ۱۹٪ از مردم در سراسر جهان ارزهای رمزپایه را خریداری کرده‌اند که تنها ۱۰٪ آنها اظهار داشتند که از چگونگی و نحوه کارکرد ارزهای رمزپایه بی اطلاعند.

 

منبع: cointelegraph

ایکس بلاکچین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1