همکاری مشترک دو شرکت کانادایی در تجهیز پوزهای فروشگاهی به رمزارز

پرداخت از طریق رمزارزها در فروشگاه‌ها

یکی از بزرگترین پلتفرم‎های ارز دیجیتال در کانادا به نام کوین‌بری (Coinberry)، همکاری خود با سایکل‎بیت (Cyclebit) را از طریق بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد. این مشارکت امکان دسترسی به پرداخت از طریق رمزارزها در فروشگاه‌ها را به شهروندان کانادایی ارائه میدهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، برای نشان دادن این همکاری مهم، اولین نمایش زنده این دو شرکت با یکدیگر دو روز گذشته در تورنتو انجام گرفته است. در کانادا این موضوع بر کسی پوشیده نیست که هر دو شرکت در راه تبدیل شدن به برندهای مطرحی در حوزه رمزارز ها قدم بر میدارند.

همکاری کوین‌بری و سایکل‎بیت گامی در جهت گسترش پذیرش رمزارز ها

درحال حاضر شرکت سایکل‎بیت عملیات اجرایی تعداد ۲۵۰،۰۰۰ پوز فروشگاهی در سراسر دنیا را عهده‎دار است که درصورت تلفیق آن با پلتفرم کوین‌بری به‌ویژه در شهرهایی مانند ریچموند هیل و اینیسفیل که اجازه پرداخت مالیات از طریق بیت کوین هم برای شهروندانش پیش از این مهیا شده است، سبب تسریع در پذیرش رمزارز ها بطور فزاینده‎ای خواهد شد.

پرداخت مالیات املاک در منطقه ایرانی نشین ریچموند هیل تورنتو با بیت کوین

گفتنی است شرکت سایکل‎بیت در موضوع توسعه پوزهای فروشگاهی تازه کار نبوده و هم اینک بالغ بر یک میلیون تراکنش در ماه و نیز ارزشی معادل یک میلیارد دلار پرداخت از طریق کارت‎های اعتباری را به‎طور سالانه مدیریت میکند.

آندری پولیاکوف، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت کوین‌بری، در مورد رابطه جدید بین دو شرکت گفت:

ما همیشه به‎دنبال راه‎های جدید و خلاقانه‎ای هستیم تا بتوانیم اعتماد مشتریان خود به ارزهای دیجیتال و بلاکچین که ارزش فوق العاده‎ای هم دارند را بهبود بخشیم. ما معتقدیم بکارگیری فرآیند پرداخت رمزارز ی در فروشگاه‌ها به تسریع رشد در این صنعت کمک خواهد کرد.

هم بنیانگذار سایکل‎بیت، آقای سمیر پیرانی نیز با ابراز نقطه نظراتی مشابه از همکاری با کوین‌بری اظهار خرسندی نمود.

کانادا مشتاق کریپتو

با توجه به اینکه کوین‌بری پیش از این فرآیند پردازش رمزارز ی برخی شهرداری‎ها و مشتریان با تعاریف استاندارد را در رزومه خود دارد، لذا نمی‎بایست مدیریت افزایش موارد استفاده در قالب رمزارز برای آن چندان سخت تلقی گردد.

پیش از این نیز از سوی مسئولان به خریداران ماری‎جوانا در استفاده از پول نقد که چندی پیش در این کشور قانونی اعلام شده است، توصیه‎هایی شده است و این موضوع برای جامعه‎ای که در آن استفاده از پول نقد چندان شایع نیست میتواند یک چالش قلمداد گردد.

مونرو بهترین گزینه برای خرید مخفیانه ماری جوانا در کانادا

با این حال بهره جستن از پوز فروشگاهی مجهز به دریافت رمزارز برای پرداخت هزینه خرید ماری‎جوانا میتواند به‎عنوان موارد مهم استفاده از رمزارز در کانادا محسوب گردد.

 

منبع:  btcmanager

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  40