برکناری پس از افشای قراردادهای چند میلیارد تومانی

میعاد صالحی، مدیرعامل جوان صندوق بازنشستگی که از چندی قبل مسئله «انتصاب غیرقانونی‌اش» به این سمت مطرح شده بود، صبح امروز توسط وزیر کار از کار برکنار شد. این برکناری در حالی رخ داد که ساعتی قبل صالحی وعده انتشار جزئیات قرارداد‌های چندهزار میلیاردی صندوق بازنشستگی را داده بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، مختاری مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این‌باره گفته است: ساعتی پیش با دستور رئیس جمهور ، صالحی برکنار شد. البته رئیس جمهور از ابتدا نیز با انتصاب وی در صندوق مخالف بود.

پیش از این صالحی در جهت شفاف سازی اقدام به انتشار حقوق خود، اعضای هیأت مدیره و مدیران زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کرده بود.

در پی این اقدام صالحی مشخص شد که مدیران زیادی در صندوق بازنشستگی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند؛ به طور مثال حقوق دریافتی یکی از مدیران آتیه صبا ۵۳ میلیون تومان در ماه است.

همچنین تعدادی از این مدیران نیز به علت دریافت حقوق‌های نجومی توسط صالحی از کار برکنار شده بودند.

صالحی در آخرین توییت خود پیش از برکناری‌اش نوشته بود:

«هرچه امور صندوق بازنشستگی را شفاف‌تر می‌کنیم، فشارها و تخریب‌ها نیز بیشتر می‌شود. گام مهم بعدی، انتشار جزئیات پرونده‌ها و پروژه‌های چندصد و چندهزار میلیارد تومانی است».

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محمد سروش می گوید

    با سلام درودو سلام بر مردان مخلص که باشفافیت وشجاعت از تضیع حقوق بیت المال جلوگیری نمودندخداوندبه جناب صالحی اجر عظیم عنایت نمایند ودر مسند جدید منشا خیر برای مردم عزیز باشند

ارسال یک پاسخ

80  −    =  71