بیت کوین در سبد سهام صندوق‎های سرمایه‎گذاری

علاقه سرمایه‎گذاران به بیت کوین در سراسر جهان رو به افزایش است. اخیراً، تحت‎تأثیر آخرین نمایش شگفت‎انگیز بیت کوین، دان استینبرگ، بنیان‎گذار و مدیرعامل شرکت ایج کرافت (Agecroft)، پیش‎بینی کرده است که بیت کوین در سبد سهام بسیاری از صندوق‎های سرمایه‎گذاری دیده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، استینبرگ در مصاحبه ای با CNBC، در ششم آگوست ۲۰۱۹، کریپتوکارنسی را به عنوان یک “فنآوری خارق‎العاده” توصیف کرد. وی خاطرنشان کرد که درحال حاضر، انصافاً بیت کوین گران است و مانند بسیاری از کارشناسان مالی، ارزش بیت کوین را به چالش کشیده است. بااین حال، او پیش‎بینی کرد:

بیت کوین برای ماندن اینجا است. در دراز مدت این دارایی بخشی از سبد صندوق‎های سرمایه‎گذاری خواهد بود.

مصاحبه با CNBC همچنین به عدم اطمینان ناشی از جنگ‌های تجاری جاری و جنگ‌های مالی قریب‌الوقوع نیز اشاره کرد. در واقع، بسیاری از ناظران رشد اخیر قیمت بیتکوین را به‎عنوان پاسخی برای نگرانی‎های مداوم پیرامون جنگ تجاری فعلی بین ایالات متحده و چین عنوان میکنند. اکنون، جنگ تجاری که به سیاست های پولی سرایت خواهد کرد، بیشتر به عدم قطعیت دامن میزند و به‌عنوان یک تهدید به شمار میرود.

و همانطور که انتظار میرفت در دوره‎های ناامنی مالی، ارزش هر دو دارایی یعنی طلا و بیت کوین با تشدید جنگ تجاری تقویت شده است.

بیت کوین درحال تبدیل شدن به دارایی محبوب مدیران صندوق‎های سرمایه‎گذاری

بنابراین، استینبرگ نیز به جمع مدیران صندوق‎های سرمایه‎گذاری و سرمایه‎گذارانی پیوسته است که درحال حاضر گامی در جهت افزودن بیت کوین به سبد سهام خود برداشته‎اند.

یکی از این سرمایه‎گذاران بیل میلر، بنیانگذار Miller Value Partners است. در سال ۲۰۱۷ ، او نیمی از صندوق خود را به بیت کوین اختصاص داد. میلر اخیراً گزارش داد، وی در نیمه اول سال ۲۰۱۹، ۴۶% سود کسب کرده است.

علاقه سرمایه‎گذاران به بیت کوین در سراسر جهان رو به افزایش است. اخیراً، تحت‎تأثیر آخرین نمایش شگفت‎انگیز بیت کوین ، دان استینبرگ، بنیان‎گذار و مدیرعامل شرکت ایج کرافت (Agecroft)، پیش‎بینی کرده است که بیت کوین در سبد سهام بسیاری از صندوق‎های سرمایه‎گذاری دیده خواهد شد.

مطابق گزارش PwC در سال ۲۰۱۹، حدود ۱۵۰ صندوق سرمایه‎گذاری مبتنی بر رمزارز فعال وجود دارد که در مجموع ۱ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) را شامل میشود.

 

منبع:  bitcoinist

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  6  =