مسابقات Fintech Challenge در باشگاه کسب و کار دانش بنیان آغاز به کار کرد

دبیرخانه برگزار کننده رویدادهای ICT دانشگاه شریف از آغاز به کار مسابقات Fintech Challenge در باشگاه کسب و کار دانش بنیان با حضور 250 شرکت کننده در قالب چند تیم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، ICT Challenge از آن دسته رویدادهایی است که با هدف کشف استعدادهای برنامه‌نویسی برگزار می‌شوند تا شرایط حضور افراد مستعد در این رشته را برای برقراری ارتباط با بازار کار مهیا کند. شرکت کنندگان در این چالش‌ها که به مدد دبیرخانه‌ای در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، آموزش می‌بینند چطور در قالب تیم‌های چند نفره، برای چالش‌هایی که پیش روی‌شان قرار گرفته، راه‌حل پیدا کرده و آن را به مرحله اجرا برسانند.

صبح امروز -17مرداد- مسابقات Fintech Challenge در باشگاه کسب و کار دانش بنیان آغاز به کار کرد.

محمدعلی روزی طلب دبیر این همایش روز پنجشنبه گفت: این رویداد مانند گذشته با هدف این که علاقمندان بتوانند یک مساله واقعی که از سوی بانک و مراکز مرتبط به عنوان چالش مطرح شده است را با خلاقیت در فناوری‌های نوین مالی، بانکداری و پرداخت الکترونیک حل کنند.

وی اضافه کرد: چالش‌های این مسابقه برای حل شدن از سوی شرکت کنندگان، توسط کمیته‌ای از افرادی که در این حوزه فعال هستند، انتخاب می‌شوند و پیش روی افراد قرار می‌گیرند. این مسابقه صبح امروز آغاز شده و افراد شرکت کننده در دو نوبت چهار و شش ساعته وقت دارند تا برای چالشی که پیش‌رویشان است، راه‌حل طراحی کنند.

روزی ادامه داد: در روز دوم این رویداد که فردا –جمعه 18 مرداد- برگزار می‌شود، تمام تیم‌هایی که از سوی داوران به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند این امکان را دارند تا راه‌حل‌ها و ایده‌های خود در جهت حل چالش‌های مسابقه به صورت حضوری ارائه کنند. پس از ارائه و توضیحات کمیته فنی این چالش‌ها، اسامی تیم‌های برتر مشخص می‌شوند و جوایزشان را دریافت خواهند کرد.

روزی‌طلب گفت: برای برندگان این مسابقه جوایزی در نظر گرفته شده که روز ِآینده و در اختتامیه به آن‌ها اهدا می‌شود. برای تیم اول100میلیون، تیم دوم30 میلیون ریال و تیم سوم20 میلیون ریال که علاوه بر این، جوایز غیر نقدی و امکان استخدام در شرکت‌های حامی رویداد نیز برای این افراد فراهم است.

 

 

 

 

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =