مراسم اهدای‌حکم مدیرعاملی پیمان طبری برگزارشد

مراسم اهدای‌حکم مدیرعاملی پیمان طبری امروز در شرکت کارت اعتباری ایران کیش برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، حمیدرضا شریفیان رئیس هیئت مدیره ایران کیش دراین مراسم با بیان اینکه خوشحالیم امروز کسی از خود مجموعه ایران کیش به عنوان مدیر عامل این شرکت انتخاب شده است گفت: هر سازمانی که دچار بی ثباتی در مجموعه مدیریتی اش شود نمی تواند برنامه هایش را انجام دهد. اما این مشکل با انتخاب طبری ابتدا به عنوان سرپرست و امروز به عنوان مدیر عامل رخ نداد.

وی ادامه داد: ایران کیش در تمام این سال های فعالیت توانسته است تا جایگاه خودش را هم در صنعت و هم در بانک حفظ کند و این روند همچنان نیز تداوم دارد .

شریفیان با بیان اینکه ایران کیش در حال حاضر از لحاظ صورت های مالی وضعیت مناسبی دارد و به عنوان شرکت بورسی عملکرد بسیار خوبی داشته است گفت: به رشد در شاخص های سود آوری ایران کیش امیدوار هستیم. اگر ما اعتقاد به شرکت و ثبات عملیات داریم باید همواره مسیرهای جدیدی برای ادامه فعالیت هایمان در نظر داشته باشیم.

وی گفت: شرکت، توانایی های خوبی از لحاظ نیروی متخصص دارد و به یک بلوغ در فعالیت هایش رسیده، جایگاه و برند خود را پیدا کرده است. برند ایران کیش یک دارایی با ارزش است که نباید بگذاریم کوچکترین خدشه ای به آن وارد شود. البته بر اساس توانایی ها و ظرفیت های خوبی که این شرکت دارد، انتظاراتی نیز داریم.

شریفیان اضافه کرد: آقای طبری زمانی که قرار بود سرپرست ایران کیش شود گزارش کاملی از برنامه های روبه جلویی که در نظر دارند ارائه داد، انتظار داریم این برنامه ها ادامه یابد تاجایگاهمان در صنعت، رشد پیدا کند.

معاون بانک تجارت افزود: بانک تجارت به صورت کامل در کنار ایران کیش خواهد بود و مسیر آینده خودمان را نیز با شرکت تعریف می کنیم.

رئیس هیئت مدیره ایران کیش ادامه داد: بخشی از نگاه بانک تجارت کمک به مسیر توسعه بانک تجارت از طریق ایران کیش است.

شریفیان گفت: ایجاد حس مالکیت در میان پرسنل ایران کیش بزرگترین اتفاقی است که باید دراین شرکت انجام پذیرد. اگر این حس را توانستیم تقویت کنیم مطمئنا مجموعه ایران کیش می تواند روبه جلو حرکت کند . این موضوع باعث بسیاری اتفاقات می شود از کاهش هزینه ها گرفته تا افزایش سود آوری.

رئیس هیئت مدیره ایران کیش افزود: باید جایگاه ها و منابع درآمدی جدید را دید، توجه به بحث آموزش از نکاتی است که باید به طور ویژه درنظرگرفته شود.

وی درپایان اظهارداشت: آنچه که امروز با انتخاب پیمان طبری به عنوان مدیر عامل رخ داد همان چیزی است که پرسنل ایران کیش دراین ماه ها خواستشان بود ، اکنون که هیئت مدیره شرکت، کار خودش را انجام داده است ، این گوی و میدان را ایران کیش ی ها دراختیار بگیرند.  به هر حال مشکلات اقتصادی وجود دارد، رفتار های رقابتی خاصی را نیز بعضا دراین صنعت می بینیم ولی ایران کیش با تمامی این ها باید باشد و کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

پیمان طبری مدیر عامل ایران کیش نیز دراین مراسم ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره و تمامی سرمایه های انسانی ایران کیش اظهار کرد: ممنونم از این بابت که ابتدا به عنوان سرپرستی ایران کیش و سپس به عنوان مدیر عامل به من اعتماد شد.

افتخار دارم که اکنون این قرعه به نام من افتاده است. وی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که در سال 98 انجام خواهیم داد ، مدیریت هزینه است که این اتفاق دراین مدت با کمک واحد مالی رخ داد، ضمن آنکه باید افزایش درآمد داشته باشیم. امسال به کسب و کار های نوین توجه ویژه ای داریم و به همین واسطه دیدید که معاونت کسب و کار نوین ایجاد شد. باید توسعه بازار را نیز به نحو احسن پیش ببریم.

طبری تاکید کرد: اتفاق خوب این است که نگاه آقای دولت آبادی(مدیر عامل بانک تجارت) و بانک تجارت به ایران کیش نگاه ویژه تری شده است، با این نگاه امیدواریم که برای شرکت هم آینده بهتری را رقم بزنیم. من مطمئنم این نگاه ویژه تر به ما کمک بسیاری خواهد کرد.

مدیر عامل ایران کیش افزود: امیدوارم همه به من کمک کنند تا ازاین فرصتی که بانک تجارت دراختیار ما گذاشته است استفاده کنیم. خواهان مساعدت همه شما هستم.

در ادامه حکم مدیریت‌عاملی ایران کیش به پیمان منعم طبری اهدا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  50