تمرکز ایران کیش روی شیوه های جدید خدمات بسیار امیدوار کننده است

ایران کیش مجموعه ای چابک است‌ که باید آن را جزو بازوهای بانک تجارت به ویژه در حوزه آی تی برشمریم .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سید محمود احمدی معاون فن آوری اطلاعات و عضو هیئت عامل بانک تجارت با بیان این مطلب گفت: ایران کیش یکی از قدیمی ترین و صاحب نام ترین شرکت های صنعت پرداخت در حوزه هلدینگ آی تی است و هم اکنون تمرکز ویژه ای روی ارائه شیوه های جدید خدمت دارد. اینکه ایران کیش درلبه تکنولوژی قراردارد،‌ موضوع درستی است این شرکت می تواند شیوه های جدید را معرفی کند و به سمت قطعات و سیستم هایی گام بردارد که خدمات بیشتر و بهتری فارغ از کارت و دستگاه های پوز، ارائه دهیم. دراین حوزه به شدت به ایران کیش امیدواریم.

وی درباره چالش ارز واینکه این موضوع تا چه اندازه تاثیرگذار است اظهارکرد: باید همسانی و همدستی در شبکه های بانکی به وجود بیاوریم. ما چالش ارز را چالش بزرگی نمیبینم، مشکل بزرگتر این است که هم اکنون، خدمات مجانی و بسیار ارزانی ارائه می شود که باهیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست. شبکه بانکی باید به سمت و سویی برود تا بتواند برای خدماتی که ارائه می‌دهدکارمزد مورد قبولی بگیرد و این کارمزد را به نوعی به شرکت هایی که عامل اصلی ارائه این خدمت ها هستند توسعه و تحویل بدهد و این باعث می شود تا بتوانیم ارائه خدمت بیشتری داشته باشیم.

احمدی گفت: باید سرمایه گذاری جدیدی در خصوص آی تی انجام شود تا تکنولوژی ها و امکانات روز دراین صنعت،هم ازجهت سخت افزاری و هم نرم افزاری جایگزین شود.

وی درباره بخش آی تی بانک تجارت اظهارکرد: مهم ترین کاری که هم اکنون در بانک تجارت در حال شکل گرفتن است، این است که به سمت وسوی یک core مشترک و متمرکز کردن تمام اطلاعات و سامانه های متعدد و متفاوت گام برداشتیم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  4