مخالفت رئیس جمهور با مصوبه افزایش سود سپرده‌های بانکی

حسینی خبر داد:

وزیر اقتصاد در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس از مخالفت رئیس جمهور با مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی خبر داد. این جلسه با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، روسای بانک‌های خصوصی و دولتی، فعالان بخش خصوصی برای بررسی وضعیت بازار سکه و ارز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  با اشاره به حضور حسینی، غضنفری و روسای بانک‌های دولتی و خصوصی در جلسه این کمیسیون گفت: وزیر اقتصاد در این جلسه  از مخالفت رئیس جمهور با مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی خبر داد.

شکور اکبرنژاد  گفت: جلسه کمیسیون اقتصاد با حضور وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، روسای بانک‌های خصوصی و دولتی، فعالان بخش خصوصی برای بررسی وضعیت بازار سکه و ارز برگزار شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه وزیر اقتصاد همچنان بر ادامه سیاست ارز چند نرخی در بازار تاکید کرد و علیرغم تاکید نمایندگان بر لزوم وجود یکسان سازی نرخ ارز بر نظر خود اصرار ورزید.

وی تصریح کرد:‌در این جلسه همچنین وزیر اقتصاد از مخالفت رئیس جمهور با مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی خبر داد.

وی در پایان گفت: اظهارات وزیر بازرگانی و اقتصاد در این جلسه همانند جلسات غیرعلنی مجلس بود و مطلب جدید بیان نشد، نمایندگان کمیسیون اقتصاد از نتایج این جلسه راضی نبودند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، بهمنی رئیس کل بانک مرکزی هفته گذشته در پی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت را شورای پول و اعتبار به تصویب رساند.

پس از ورود رئیس جمهور به تهران، احمدی‌نژاد اساساً وجود چنین مصوبه‌ای را تکذیب کرد.

دیروز در صحن علنی مجلس کاظم دلخوش عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار خواستار ابلاغ هرچه سریعتر مصوبه قانونی شورای پول و اعتبار مبنی بر افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی برای کنترل بازار ارز و سکه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  59  =  66