حضور شرکت داده ورزی فرادیس البرز به عنوان حامی در رویداد ICT Challenge

شرکت داده ورزی فردایس البرز مهمترین هدف خود از حضور در این رویداد را فرصتی برای ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سومین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات موسوم به ICT Challenge، با رویکرد فناوری های مالی و بانکداری، هفدهم و هجدهم مردادماه در دانشگاه شریف برگزار می‌شود و شرکت فرادیس البرز به عنوان حامی اصلی در این رویداد حضور دارد.

فرادیس البرز مهمترین هدف خود از حضور در این رویداد را فرصتی برای ارتباط صنعت و دانشگاه، به ویژه جذب نیروی ماهر و متخصص در این حوزه اعلام کرده است. کسانی که می‌توانند راهکار‌هایی برای مسائل مربوط به فناوری اطلاعات، پرداخت و همچنین راه‌حل‌هایی در زمینه صنعت فناوری مالی و بانکداری ارائه بدهند در این رویداد، حضور دارند. از سوی دیگر از آنجایی که رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی در جهت حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، قصد فرادیس البرز این است که با توجه به این رقابت‌ها بتواند از توان و راه‌حل‌های پیشنهادی تیم‌ها بهره‌برداری کند.

این دوره از مسابقات شامل دو مرحله است. در مرحله اول مهارت حل مسئله تیم‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد بدین صورت که تعدادی چالش واقعی در حوزه بانکی دریافت کرده و حدود ۸ ساعت وقت برای حل این مسائل دارند. بر اساس تصمیم تیم داوری حدود ۱۰ الی ۱۵ تیم برتر به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. در این رویداد، منتور و داورهایی نیز از فرادیس البرز نیز حضور دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄    =  6