امکان دریافت رتبه و گزارش اعتباری شبکه بانکی در اپلیکیشن پات

شرکت کارت اعتباری ایران کیش طی قراردادی بلندمدت با سامانه اعتبارسنجی آیس این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند به راحتی از طریق اپلیکیشن پات به رتبه و گزارش اعتباری خود دسترسی پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، ۳۴ میلیون ایرانی در شبکه بانکی دارای رتبه اعتباری هستند. حال این سوال مطرح است که رتبه اعتباری از کجا می‌آید؟

به نقل از ایسنا، بنابر اعلام اعتبار یکپارچه سپهر، اطلاعات رفتار مالی هر ایرانی که در شبکه بانکی انجام‌شده توسط بانک مرکزی جمع‌آوری‌شده و توسط یک شرکت مادر تخصصی که از زیرمجموعه‌های وزارت اقتصاد و دارائی است، تحلیل می‌شود.

رتبه اعتباری هر شخصی که در شبکه بانکی رفتار مالی داشته محاسبه شده و در قالب یک گزارش توسط سامانه اعتبارسنجی آیس قابل مشاهده است.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش طی قراردادی بلندمدت با سامانه اعتبارسنجی آیس این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند به راحتی از طریق اپلیکیشن پات به رتبه و گزارش اعتباری خود دسترسی پیدا کنند. برای دسترسی به این گزارش می‌توانید به صفحه دوم سرویس‌های اپلیکیشن پات مراجعه کرده و گزینه اعتباربانکی شما را کلیک کنید.

پس از پرداخت هزینه گزارش به راحتی گزارش اعتباری خودرا در شبکه بانکی دریافت کنید. فقط به یاد داشته باشید که می‌بایست شماره موبایلی که توسط آن در اپلیکیشن پات ثبت‌نام کرده‌اید با کد ملی شما تطابق داشته باشد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  +    =  54