جمع آوری ماینرها ادامه دارد / ۱۱۱۲ دستگاه در اصفهان ، ۸۲۴ دستگاه در قم

امیر رمضانی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان از جمع آوری یک هزار و ۱۱۲ دستگاه ماینر بیت کوین از شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: دستگاه‎های جمع آوری شده در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، رمضانی اظهار داشت: در سه شهرستان شاهین شهر، نجف آباد و شهرضا، ۱۱۱۲ دستگاه استخراج بیت کوین از ۱۸ کارگاه، جمع‌آوری گردیده که در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است و صاحبان این دستگاه‌ها برای پیگیری موارد مربوط به دستگاه باید به این ارگان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: انشعاب برق متخلفان نیز قطع شده و این افراد، می‌توانند با پرداخت مابه التفاوت قیمت برق مصرفی، نسبت به وصل مجدد انشعاب اقدام کنند. براساس آمارهای موجود، تعداد زیادی از دستگاه‌های استخراج بیت کوین موجود قاچاق بوده و به صورت رسمی به کشور وارد نشده است.

در همین راستا سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان قم بوده که به منظور جلوگیری از قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی در دستور کار پلیس قم قرار گرفته است.

وی گفت: در اجرای این طرح، با تلاش مأموران انتظامی استان و تعامل با دستگاه قضائی طی بازرسی از چندین واحد صنعتی در قم، ۸۲۴ دستگاه ماینر در یک ماهه گذشته کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه این دستگاه‌ها هیچ گونه اسناد و مدارکی نداشته و به‎صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور شده است، ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۵۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعلام و بر مبارزه بی امان پلیس قم با قاچاق کالا و ارز و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد.

سردار آقاخانی با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال ، ضمن تاکید بر اهتمام پلیس قم در برخورد با جرایم اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی دانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =