سامانه توليد رمز يک‌بار‌ مصرف بانک اقتصادنوين معرفي شد

بانک اقتصادنوين در راستاي ارتقاي امنيت خدمات مبتني بر کارت، سامانه توليد رمز يک‌بار مصرف “ارس” را معرفي کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، سامانه توليد رمز "ارس" امکان صدور رمز اول و دوم کارت را به‌صورت يک‌بار مصرف فراهم کرده است. زمان استفاده از هر رمز تنها 60 ثانيه است و پس از اين زمان رمز توليد شده منقضي مي‌شود. از ويژگي‌هاي بارز اين سامانه توليد رمز به‌صورت آفلاين است که استفاده از "ارس" در موقعيت‌هاي مختلف را تسهيل مي‌کند.

مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند هنگامي که در استفاده از رمزهاي اول و دوم ايستاي کارت خود احساس امنيت نمي‌کنند، مانند خريد اينترنتي از سايت‌هاي ناشناس، فروشگاه‌هاي کم‌اعتبار، پايانه‌هاي فروش موبايلي مورد استفاده به‌صورت سيار، فروشگاه‌هايي که امکان ورود رمز از دارنده کارت سلب مي‌شود و همچنين خودپردازهاي مشکوک، در کسري از ثانيه رمز يک‌بار مصرف کارت خود را دريافت و از آن استفاده کنند. لازم به ذکر است رمزهاي ايستاي اول و دوم کارت‌هاي مشتريان همواره فعال بوده و صدور رمز يک‌بار مصرف موجب تغيير آن‌ها نمي‌شود.

قفل خودکار برنامه در يک بازه زماني مشخص و قابل تنظيم، امکان احراز هويت دو مرحله‌اي، کپي کردن رمزهاي توليد شده، از کار افتادن برنامه در صورت اشتباه وارد کردن رمز يا الگوي اشتباه پس از پنج بار متوالي از ديگر قابليت‌هاي سامانه "ارس" است؛ ضمن اين‌که براي استفاده از آن تنها هنگام ثبت‌نام به اينترنت نياز خواهيد داشت.

هم‌وطنان عزيز مي‌توانند براي دريافت و نصب اپليکيشن "ارس" به آدرس www.enbank.ir/aras مراجعه فرمايند و پس از دريافت نرم‌افزار، براي فعال‌سازي آن به يکي از شعب بانک اقتصادنوين مراجعه کنند.

همچنين کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 آماده راهنمايي و پاسخگويي به سوالات ‌احتمالي مشتريان هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  8