شرکت ایران کیش به دنبال ارتقای نظام HSE

مدیر سرمایه های انسانی ایران کیش:

افشار منش گفت: ایران کیش به دنبال ارتقای نظام HSE در شرکت است. تلاش داریم تا با دنبال کردن این نظام، به نظام یکپارچه و فراگیری در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط مناسب شغلی در ایران کیش برسیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی ایران کیش، محمد افشار منش مدیر سرمایه های انسانی ایران کیش با بیان این خبر گفت: با توجه به اینکه ایران کیش یک شرکت دانش بنیان به شمار می آید این طرح را با سازمانی در شکل و شمایل یک شرکت دانش بنیان تطبیق داده ایم.

براساس همین موضوع با وزارت کار رایزنی هایی صورت گرفت و تلاش شد تا تغییراتی در طبقه بندی مشاغل داشته باشیم . به هر حال ایران کیش یک شرکت دانش بنیان است و مشاغل را بر اساس این مهم باید ارزش گذاری و طبقه بندی کرد .

افشار منش گفت: ایران کیش به دنبال ارتقای نظام  HSE در شرکت است. تلاش داریم تا با دنبال کردن این نظام، به نظام یکپارچه و فراگیری در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط  مناسب شغلی در ایران کیش برسیم.

وی با بیان اینکه در بحث آموزش، نیازمندی های ایران کیش بر اساس شناسنامه مشاغل تدوین می شود به اقدامات انجام شده در تدوین شناسنامه مشاغل اشاره کرد و اظهار داشت: جهت تهیه شناسنامه ای مدون برای مشاغل، از یک تیم خبره کارشناسی استفاده شد تا برای تمامی شغل های داخل شرکت، شناسنامه تهیه شود.

طرح تهیه شناسنامه مشاغل براساس فرایندهای کاری شکل گرفته است. از میان فرایندهای داخل شرکت برای هر شغل و بر اساس مشخصات و مهارت ها و توانمندی های افراد دراین زمینه شناسنامه ای مکتوب تهیه و همچنین دوره های آموزشی و توانمند سازی ها نیز درراستای ارتقای این مشاغل و افراد شاغل در آن؛ برنامه ریزی می شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  62  =  71