PSPها در انتظار پیشنهادهای نوآورانه اپراتورهای تلفن همراه/ برنامه های ایران کیش برای افزایش تراکنش‌های خود در سال ۹۸

پیمان طبری مطرح کرد:

سرپرست مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش استفاده از SMS به جای رسید کاغذی را راهکاری اقتصادی ندانست و بر لزوم ارائه پیشنهادات نوآورانه و مقرون به صرفه از سوی اپراتورها برای اجرای این راهکار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ حمیده قاسمی: پیمان طبری در خصوص برنامه های پیش روی این شرکت برای سال 98 گفت: شرکت کارت اعتباری ایران کیش در بحث کاغذ رول مانند سایر رقبا اقدام به کوچک سازی رسید و انتخابی کردن رسید دوم دستگاههای کارتخوان کرده است تا بتواند مصرف کاغذ را در دستگاههای کارتخوان خود به حداقل برساند.

وی با تاکید بر این که بحث کاغذ یک موضوع ملی است افزود: ابتدا در مساله صرفه جویی در کاغذ رول شرکت های PSP پیش قدم شدند و بانک مرکزی و شاپرک با استقبال خود از این اقدام موجب جدیت بیشتر شرکت ها و همچنین شرکت کارت اعتباری ایران کیش در این زمینه شد.

این مقام مسئول در شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به حصول نتایج مثبت در کاهش مصرف کاغذ در مدت اجرای سیاست جدید شرکت های PSP خاطرنشان کرد: این مساله سبب خواهد شد که شرکت های پرداخت الکترونیک در درازمدت به دنبال راه حلی جایگزین برای رسیدهای کاغذی باشند.

SMS راه حلی گران است

سرپرست مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با تشریح برخی راهکارهای جایگزین تصریح کرد: هر زمان که مساله جایگزینی رسید کاغذی مطرح می شود، نخستین راهکاری که به ذهن می رسد ارسال SMS است؛ در حالی که این راه حل نیز گران است و تغییر چندانی در هزینه شرکت های پرداخت الکترونیک ایجاد نمی کند.

وی استفاده از SMS رسید را خالی از مزیت ندانست و یادآور شد: تنها حُسنی که می تواند در جایگزینی SMS به حای رسید کاغذی باشد این است که این کار از خروج ارز از کشور برای واردات کاغذ رول جلوگیری می کند.

سرپرست مدیرعامل کارت اعتباری ایران کیش اجرای این روش را نیازمند همت و نوآوری اپراتورهای تلفن همراه ارزیابی کرد و افزود: شرکت  های ارائه دهنده خدمات اپراتوری می توانند با ارائه پیشنهادات نوآورانانه و مقرون به صرفه به جذب شرکت های پرداخت الکترونیک از بسترهای خود بپردازند که این امر می تواند ایجاد لاین بیزینسی مناسب را نیز برای آنها به همراه داشته باشد.

ایران کیش؛به دنبال استفاده بهینه از ناوگان خود

وی در خصوص پیگیری مسائل مطرح شده در مجمع این شرکت مبنی بر تجهیز و نوسازی دستگاهها و ناوگان شرکت کارت اعتباری ایران کیش خاطرنشان کرد: در این زمینه ایران کیش در بین سایر رقبا همواره بیشترین تعداد دستگاههای کارتخوان را در اختیار دارد،بنابراین بیشترین سرمایه گذاری این شرکت نیز در حوزه کارتخوان است و از این نظر در رتبه یک قرار دارد.اما بحثی که وجود دارد این است که ما امسال به دنبال استفاده بهینه تر از این ناوگان هستیم،ضمن این که تلاش می کنیم این رتبه یک را نیز از نظر تعداد حفظ کنیم.

طبری در تشریح برنامه های این شرکت برای دستیابی به استفاده بهینه از ناوگان خود اظهار کرد: برنامه ما این است که سطح تعداد تراکنش‌ها را نیز افزایش دهیم و در این زمینه پروژه های زیادی را نیز تعریف کرده ایم تا بتوانیم به این اتفاق دست پیدا کنیم.همچنین امسال هدف ما این است که تا حد زیادی به سمت بیزینس هایی برویم که بتواند برای درگاههای ما تراکنش ایجاد کند و از بسترهایی که در سال های قبل ایجاد کرده ایم بیشتر و بهینه تر استفاده کنیم.

ارائه سرویس های ویژه برای جذب مشتریان ویژه

سرپرست مدیرعامل کارت اعتباری ایران کیش با تاکید بر توجه این شرکت بر روی ارائه کیفیت خدمات در سال جاری افزود: نگرانی ما از این نیست که نتوانیم رشد تراکنش هایمان را کنترل کنیم؛چراکه برای ما مهم این است ابزارهای پرداختی را پر استفاده تر کنیم و این منوط به این است که سرویس های بیشتر و امکانات بیشتری را برای آنها فراهم کنیم.

وی در خصوص میزان اجرایی شدن این برنامه ها نیز گفت: اغلب این برنامه ها به مرحله اجرا درآمده است و امیدوارم در سال 98 فیدبک های آن را دریافت کنیم.زیرا تیم توسعه ما چه در زمینه کسب و کارهای نوین و چه در زمینه توسعه بازار به شدت به دنبال ارائه سرویس های ویژه است تا از این طریق بتواند مشتریان ویژه ای را جذب کند که هم در زمینه نوآوری جزو PSP های خوب باشد و هم این که بتواند از بسترهای موجود به خوبی استفاده کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  ⁄  6  =