رونمایی از پوز اندروید شرکت به پرداخت ملت در الکامپ امسال

مدیرعامل به پرداخت ملت خبر داد:

شهریار خلیلی با حضور در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ درباره اهداف و برنامه های شرکت به پرداخت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ تهران گفت: هدف اصلی ما از شرکت در این نمایشگاه ارائه محصولات و مذاکره با کسب و کارهای علاقمند به آشنایی و استفاده از محصولات به پرداخت ملت است که در زمینه های مختلف پرداخت گسترش پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک؛ حمیده قاسمی: مدیرعامل شرکت به پرداخت از رونمایی نمونه های جدید پایانه ها فروش شرکت به پرداخت ملت در نمایشگاه الکامپ امسال خبر داد و در معرفی این پایانه ها اظهار کرد: پایانه های جدید به پرداخت ملت به دلیل بهره مندی از سیستم عامل اندروید می توانند از جذابیت های ویژه ای برای کسب و کارها برخوردار باشند؛ به این دلیل که این امکان را دارند که به صورت اینتیگرید شده با انواع مختلف کسب و کارها همراه شده و اهداف آنها را دنبال کنند.

خلیلی با تاکید بر ضرورت توجه به Payment به عنوان عضو جدایی ناپذیر کسب و کارها تصریح کرد: توجه به این بخش می تواند کاهش هزینه تمام شده فعالیت های شغلی را در پی داشته باشد و به طور موثر به سودآوری کسب و کارها نیز کمک کند.

در الکامپ سکه پروموت خواهد شد

مدیرعامل به پرداخت ملت با اشاره به معرفی بیشتر اپلیکیشن سکه به عنوان هدف دیگر حضور این شرکت در نمایشگاه الکامپ امسال گفت: اپلیکیشن سکه با وجود گذشت زمان کمی از آغاز به کار توانسته است جایگاه خود را در بین سایر اَپ های موبایلی حوزه پرداخت پیدا کند.

در همین راستا شرکت به پرداخت ملت تلاش می کند تا در طول نمایشگاه امسال به شناساندن هر چه بیشتر این نرم افزار به بازدیدکنندگان بپردازد.بر این اساس تعدادی پروموتور برای معرفی"سکه" در نقاط مختلف نمایشگاه حضور دارند و بازدیدکنندگان را با خدمات این اپلیکیشن آشنا می کنند.

وی با اشاره به افزوده شدن دستیار صوتی در سال 97 به اپلیکیشن "سکه" خاطرنشان کرد: این دستیار به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از صدا و صوت منوها را فعال کرده و خدمات نرم افزاری مورد نظر خود را از این طریق دریافت کنند.

خلیلی تاکید کرد: در حال حاضر سکه تنها اپلیکیشن حوزه پرداخت است که به این امکان مجهز شده است و می تواند کلیه خدمات را از طریق صدا و صوت به کاربران ارائه دهد.

نوآوری های سکه در 98 چه خواهد بود؟

مدیرعامل به پرداخت ملت در خصوص برنامه های این شرکت برای توسعه نرم افزار سکه در سال 98 گفت:خدمت جدیدی که قرار است به تازگی به امکانات این اَپ اضافه شود مبتنی بر واقعیت افزوده و تکنولوژی AR خواهد بود.

وی یادآور شد: تلاش ما این است که به دلیل نو بودن و در حال توسعه بودن حوزه پرداخت موبایلی تمام نوآوری ها را در این  متمرکز کنیم.ضمن این که باید با توسعه این بخش افراد بیشتری را به استفاده از این نرم افزار برای انجام فعالیت های پرداختی ترغیب کنیم.

حذف رسید دوم در دستور کار به پرداخت ملت

وی در خصوص حذف قبض دوم پرداخت نیز گفت: شرکت به پرداخت همچون سایر شرکت های این حوزه به مسئله حذف رسید دوم دستگاههای کارتخوان پرداخته است و این امر اکنون در فاز تست و دیباک است.بر این اساس از هفته آینده نصب این مهم را در دستگاههای پذیرنده آغاز خواهیم کرد.

خلیلی یادآور شد: پیش از این نیز طی دو مرحله طول رسید را کاهش داده‌ایم؛در این مرحله نیز برنامه ما این است که هم حذف و یا اختیاری کردن رسید اول را اجرایی کنیم و هم در فاز دیگری مجددا طول رسید را کاهش دهیم تا به حداقل کاغذ مصرفی در دستگاههای کارتخوان دست یابیم.

شایان ذکر است بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ تهران از 27 تا 30 تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در حال برگزاری است و شرکت به پرداخت ملت در سالن 38 اصلی میزبان علاقمندان به حوزه پرداخت الکترونیک است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  54