آپ به ازای هرسهم ۸۰ تومان سود تقسیم کرد

مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) روز یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ در مجموعه تلاش برگزار و گزارش هیأت‌مدیره این شرکت به سهامداران ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در مجمع عمومی عادی سالیانه 1397 شرکت آسان‌پرداخت پرشین (آپ) ابتدا گزارشی از فعالیت شرکت آپ در سال 1397 داده شد. طبق این گزارش در پرداخت موبایلی، اپلیکیشن آپ با 40 میلیون دانلود پرکاربردترین اپلیکیشن در سال ۱۳۹۷ شناخته شده است.

همچنین در حوزه دستگاه کارتخوان بیش از 612 هزار نصب فعال داشته و در حوزه درگاه پرداخت اینترنتی رشد چهار برابری نسبت به سال ۱۳۹۶ داشته است.

خدمات اصلی شرکت آپ در زمینه پایانه‌های فروشگاهی، درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت موبایلی بر بستر سیم‌کارت بدون نیاز به اینترنت و اپلیکیشن آپ است.

در ادامه حامد منصوری مدیرعامل شرکت آپ گزارش مختصری از عملکرد آپ را شرح و توضیح داد:

"در زمینه دستگاه‌های کارت‌خوان به‌دلیل بالا رفتن هزینه سرمایه‌گذاری بر این دستگاه‌ها و هزینه کاغذ به سمت پرداخت موبایلی رفته‌ایم. بدین ترتیب در محصول تله‌پرداز ماهیانه 500 هزار تراکنش داریم که پیش‌بینی کرده‌ایم تا آخر سال به 50 میلیون تراکنش در تله‌پرداز برسیم."

همچنین در مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) حسابرس و بازرس قانونی و حسابرس مستقل در خصوص صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ گزارش خود را ارائه کردند. علاوه ‌براین، تصمیم‌گیری در مورد تقسیم سود ۸۰۰ ریالی برای هر سهم در دستور کار مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین قرار گرفت و به تصویب مجمع رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  3  =