اعلام اسامی اعضای نشست تخصصی ارزیابی طرح تحول دیجیتال

اعضای نشست تخصصی ارزیابی طرح تحول دیجیتال که روز 7 مرداد سال جاری با همکاری مرکز فابا و انجمن آشنا برگزار می‌شود، معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فاباسنتر، مصطفی امینی مشاور تحول دیجیتال بانک انصار به عنوان دبیر پنل و سیدمهدی حسینی عضو هیات‌مدیره بانک سپه، شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ، ژان صیاد عضو هیات‌مدیره شرکت شاپرک، علی عبداللهی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی و علیرضا لکزایی قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، به عنوان اعضا در این پنل حضور خواهند داشت.
 
در ادامه سلسله برنامه‌های مشترک مرکز فابا و انجمن آشنا، علاقه‌مندان، می‌توانند روز دوشنبه 7 مرداد، از ساعت 16 تا 19 در این نشست که در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار می‌شود، حضور یابند.
 
افراد می‌توانند از طریق سایت ایوند یا مکاتبه با مرکز فابا در این رویداد، ثبت‌نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 43347 داخلی 301 یا 307 تماس بگیرند.
 
اهمیت انتخاب چنین موضوعی برای نشست مشترک آینده در این است که معاونت بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، به تازگی سند بانکداری آینده و طرح تحول دیجیتال را منتشر کرده است؛ بر اساس این طرح، بانک‌ها موظف هستند ظرف چهار ماه نقشه راه تحول دیجیتال خود را تدوین و ارائه کنند. حضور در نشست تخصصی ارزیابی طرح تحول دیجیتال می‌تواند راهنمای آنها برای تدوین این نقشه راه باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  80