افزایش ۱۶۳.۱ درصدی قیمت سکه طرح جدید در دو ماه نخست سال جاری

آمارهای بانک مرکزی حاکی از آن است که قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید در دو ماه نخست سال جاری ۱۶۳.۱ درصد نسبت به دو ماهه سال ۹۷ افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، براساس آمارهای بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در اردیبهشت ماه سال جاری در بازار آزاد شهر تهران ۴ میلیون و ۸۴۱ هزار و ۱۲۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴.۶ درصد و ۱۵۶.۷ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنـین حـداقل و حداکثر نرخ فـروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ٥ میلیون و ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان بوده است.

در اردیبهشت ماه سال جاری متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران ٥ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴.۳ درصد و ۱۵۸.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۴ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان و ۵ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان بوده است.

در دو ماه اول سال ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان و با طرح جدید ۴ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال ٩٧ به ترتیب ۱۶۰.۸ درصد و ۱۶۳.۱ درصد افزایش یافته است.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  −  28  =