خلاصه دومین روز کنفرانس بلاکچین آسیا (ABS)

کنفرانس بلاکچین آسیا طی دو روز در تاریخ ۱ و ۲ جولای برگزار شد که در این کنفرانس افراد تاثیر گذار زیادی نظیر CZ و آرتور هایس سخنرانی کردند و پروژه های زیادی به معرفی اهداف خود پرداختند. در ادامه به توضیحی در مورد اتفاقات روز دوم نشست بلاکچین آسیا می پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پس از آنکه قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱ جولای با افت چشمگیری مواجه شد، در این کنفرانس خبرها و صحبت هایی از صدور USDT بیشتر توسط خزانه داری تتر عنوان شد.

آیا اقدام خزانه داری تتر در خصوص صدور USDT بیشتر باعث جلوگیری از کاهش قیمت بیت کوین می‌شود؟

تتر قدیمی ترین استیبل کوین دنیا بار دیگر مشکوک به دستکاری در بازار شد. یکی از مورد بحث ترین موضوعات در اکوسیستم ارز دیجیتال این است که آیا تتر نقشی مهم در افزایش قیمت بیت کوین و نوسان کلی بازار دارد یا خیر.

عرضه بلاک چین عمومی که ترکیبی از اتریوم و ریپل است

شرکت کانادایی بلاک چین ونچر کپیتال، استیبل کوینی را به اسم CADT توسعه داده است که با دلار کانادا پشتیبانی می‌شود. استیبل کوین CADT نیز همانند سایر استیبل کوین ها به صورت یک به یک پشتیبانی خواهد شد و این پشتیبانی را دلار کانادا به عهده دارد.

اخبار مرتبط:

خلاصه اولین روز کنفرانس بلاکچین آسیا (ABS)

 

شرکت صادرکننده استیبل کوین BVCI نیز توسط سازمان خدمات مالی کانادا قانون گذاری شده است. این شرکت سابقه طولانی در کارگزاری دارایی های دیجیتال و حقوقی دارد.

مجوز بانکی بهترین روش برای دزدی از بانک است

آندریاس آنتونوپولوس درباره محدودیت های موجودی که توسط دولت و سازمان های مالی ایجاد شده است و باعث ایجاد پیچیدگی های مربوط به پرداخت های بین المللی می‌شود صحبت کرد.

صحبت های وی پیرامون محدودیت های اعمال شده توسط دولت و سازمان های مالی و ایجاد پیچیدگی های مربوط به پرداخت های بین المللی بود. او این موضوع را به مشکلات اقتصادی کشورهای آرژانتین، روسیه و ونزوئلا به دلیل وام های نامناسب مرتبط کرد و افزود:

    آنها (مسئولان دولتی) از این موضوع چشم پوشی می‌کنند و ناگهان تمام بار این موضوع بر دوش نسل بعد می‌افتد. در آخر، فرقی ندارد که دولت چه اقداماتی انجام دهد، زیرا همیشه بر دوش افرادی است که هزینه می‌کنند و نه کسانی که از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

اسکرو ریپل ۰.۹ میلیارد توکن XRP عرضه کرد

نوسانات سرمایه اسکرو ریپل موضوعی است که مدت هاست در خصوص آن صحبت می‌شود. پیش بینی ها در خصوص مقدار واقعی توکن های عرضه شده XRP تقریبی می‌باشد. پرسش هایی درباره تعریف “لیست اسکرو” نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در خبرهای اخیر آمده است که حجم عظیمی از توکن های XRP به مقدار ۲۰۰ میلیون توکن و به ارزش ۷۹,۲۲۷,۶۵۶ دلار از کیف پول اسکرو ریپل به ریپل انتقال یافته است.

ایالت اوهایو نیز به زودی توکن های بیت کوین کش SLP را صادر می‌کند

اولین توکن بلاک چین دولتی آمریکا که از SLP، پروتکل مبتنی بر بلاک چین بیت کوین کش، استفاده می‌کند. به زودی توسط شرکت نرم افزاری واقع در اوهایو به نام شرکت نرم افزاری ورد (Verde) عرضه خواهد شد. این شرکت با همکاری دولت اوهایو به مدت ۶ ماه است که بر روی اولین توکن بلاک چین دولتی آمریکا که از SLP، پروتکل مبتنی بر بلاک چین بیت کوین کش، کار می‌کنند.

این توکن رسمی هنوز اسمی ندارد و به عنوان کوپن برای جایزه دادن و تشویق رفتار مثبت شهروندان استفاده خواهد شد و توسط هیچ دارایی پشتیبانی نمی‌شود. هرچند، ارزش آن توسط تاجران و فروشندگان تعیین خواهد شد. برای راحتی کار، این توکن به صورت واحدی عرضه می‌شود و به صورت اعشاری تقسیم نخواهد شد.

این رویداد با تمام حواشی های أن در تاریخ ۲ جولای به پایان رسید و اخبار و اتفاقات مهمی را با خود به همراه داشت. در حال حاضر قیمت بیت کوین ۱۱,۴۵۵ دلار و ارزش بازار نیز ۳۲۶ میلیارد دلار می باشد.

 

 

 

 

 

منبع: میهن بلاکچین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −    =  73