ارزش بیت کوین به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط کرد

با چهار رقمی شدن دوباره ارزش بیت کوین، قیمت زیر سطح مقاومت محکمی قرار گرفت. با ادامه روند فروش بیت کوین از زمان رسیدن قیمتش به بالاترین میزان خود در سال جاری یعنی رقم ۱۳۷۰۹ دلار، ارزش بزرگترین رمزارز بازار به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، درحالیکه امیدها رفته رفته کم میشود، بسیاری از رسانه‎های اصلی نیز شروع به زیر سوال بردن روند رشد قیمت موسوم به رشد طلایی کرده‎اند. بیتکوین تنها رمزارز در میان ۲۰ رمزارز برتر بازار است که شاهد افتی ۱۰ درصدی بوده است و سهمش از بازار سرمایه حدود ۶۰% است.

بایننس کوین برخلاف بخش عمده بازار و تا ساعات اولیه بامداد امروز با ثبت رشد یک درصدی خود را از دریای افت قیمت که تمام بازار مستغرق بودند به ساحل امن نجات رسانده بود.

اما این تلاش بایننس کوین فایده‎ای نداشت و BNB نیز درحال‎حاضر با افتی ۵ درصدی همراه است. در واقع تاکنون به جز چهار رمزارز کمتر شناخته شده در میان ۱۰۰ رمزارز اصلی، تمامی بازار در روند نزولی قرار گرفته‌است.

اگر خوشبین باشیم میتوانیم ادعا کینم روند صعودی به پایان نرسیده است

درحالیکه تصور رسیدن قیمت بیتکوین به تراز ۳ هزار دلار و سپس رشد دوباره تا ۱۰ هزار دلار برای کسانی که معتقد به روند کاهش قیمت هستند، خوشایند است، اما طرفداران رشد قیمت همچنان به ادامه روند صعودی خوشبین‌اند.

تحلیل‎گر برجسته بازار، پیر برنت اخیراً ادعا کرده است افت قیمت ۳۰ تا ۵۰ درصدی درحالی که روند کلی بازار صعودی است خیلی دور از ذهن نیست و منطقی بنظر میرسد.

در زمان نوشتن این مقاله، بیتکوین در سطح ۹۸۶۱ دلار قرار دارد. رسیدن بیتکوین به قیمت ۹۵۰۰ دلار معادل کاهش قیمتی بیش از ۳۰% نسبت به نقطه اوج قیمت در سال‎جاری و در قیمت نزدیک به ۱۴۰۰۰ دلار به شمار می رود.

در همین راستا، جاش راجر، متخصص و تحلیل‌گر حوزه رمزارزها معتقد است قیمت چهار رقمی، فرصتی مناسب برای خرید بیتکوین به‌شمار میرود.

راجر که افت فعلی قیمت بیتکوین را اصلاحی کوتاه در جهت ادامه روند روبه‌رشد قیمت میداند با به اشتراک گذاشتن چارت بیتکوین، محدوده ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ را محدوده مناسبی جهت خرید مجدد بیتکوین معرفی کرده است.

 

منبع:  u.today

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  5