ایران کیش برنده مناقصه ۳۰ هزار دستگاه پایانه ی سامانه ­مدیریت هوشمند سوخت

شرکت کارت اعتباری ایران کیش به عنوان مناقصه­ گر برگزیده از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‌ ­های نفتی ایران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این مناقصه با موضوع سرویس، نگهداری پشتیبانی و تعمیرات سخت­ افزارها و نرم‌­افزارها ی مرتبط با تجهیزات پایانه­ های ingenico 19400 سامانه هوشمند سوخت برگزار و ایران کیش از میان سه شرکت  در این مناقصه برگزیده شد.

مهرداد بختیاری فر رئیس اداره کسب و کار با اعلام این خبر گفت: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی بهمن ماه سال 97، عملیات سرویس، نگهدای، پشتیبانی و تعمیرات سخت افزار و نرم افزار های مرتبط با تجهیزات پایانه های سامانه های هوشمند سوخت را به مناقصه گذاشته بود، که ایران کیش توانست با برنده شدن در این مناقصه، مسئولیت تعمیرات و نگهداری پایانه های سامانه ­ی هوشمند سوخت را برعهده گرفته و انحصار بیش از ده ساله­ ی سایر شرکتها را در این خصوص از بین ببرد.

وی افزود: اکنون در حال طی مراحل عقد قرارداد هستیم و همزمان با تبادل قرارداد مراحل تحویل و آماده سازی تجهیزات برای اجرای قرارداد را هم انجام می‌­دهیم.

بختیاری ­فر گفت: این مناقصه  مربوط به 30 هزار دستگاه پایانه ­ی سامانه ­ی مدیریت هوشمند سوخت است .

وی اظهارداشت: علاوه بر تعمیرات دستگاه‌­های پایانه فروش خود و قراردادهایی که تاکنون با شرکت­‌های دیگر داشتیم، این قرارداد به عنوان یکی از بزرگ­ترین قراردادهایی است که در حوزه­‌ی تعمیرات ونگهداری رخ داده است .

بختیاری فر خاطر نشان کرد: ایران کیش امیدوار است، این قرارداد، زمینه ­ساز همکاری­ های بیشتر شرکت کارت اعتباری ایران کیش با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درحوزه پرداخت الکترونیک شود.

 

 

 

منبع: ایران کیش

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −    =  45