خرید اینترنتی بیمه در وبسایت بیمه بازار

بیمه‌بازار، بعنوان اولین و پرچمدار این حوزه در ایران که سومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد، با ایجاد بستری برای محاسبه و مقایسه بیمه‌ها و خرید آنلاین بیمه‌ها، کار انتخاب و خرید بیمه را برای بیمه‌گزارها آسان‌تر ساخت. در این سایت دیگر شما محدود به یک برند بیمه نخواهید بود! و به سادگی چند کلیک می‌توانید بیمه مخصوص خودتان را در تمامی شرکت‌های عرضه کننده محاسبه و مقایسه کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کدام بیمه ثالث را انتخاب می‌کنید؟ خرید بیمه بدنه از کدام شرکت بیمه‌ای بهتر است؟ بیمه عمر کدام شرکت سود بیشتری پرداخت میکند؟ پوشش کدام شرکت برای بیمه دمان تکمیلی انفرادی بهتر است؟ یا آیا می‌توان بیمه شخص ثالث را به خودروی دیگری انتقال داد؟ در قوانین بیمه شخص ثالث 98، خرید بیمه راننده محور به چه صورت است؟ این سوالات و هزاران سوال دیگر که ممکن است هنگام خرید بیمه ذهن شما را درگیر کند، سوالات معمولی هستند که کمتر کسی پاسخگوی آن است و بیمه را پیچیده ساخته است.

جمع‌آوری اطلاعات شرکت‌های بیمه برای انتخاب بهترین بیمه عمر یا سایر بیمه‌ها، مستلزم ساعت‌ها گشت و گذار میان نمایندگی‌های بیمه و جمع‌آوری برگه‌های شرایط بیمه هر شرکت است. علاوه بر زمانبر بودن این فرایند، مقایسه بین تمامی شرکت‌ها در بین حجم زیادی کاغذ و کاتالوگ، کار بسسیار دشوار است.

در سال‌های اخیر، با رشد سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها، شاهد اتفاقات خوبی در صنعت بیمه بوده‌ایم که ارمغان آن آگاهی و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی بوده است. استارتاپ‌هایی که با عنوان اینشورتک (تکنورژی در صنعت بیمه) ایجاد شده‌اند و پیچیدگی‌های این صنعت را در فضای آنلاین آسان ساخته‌اند.

بیمه‌بازار، بعنوان اولین و پرچمدار این حوزه در ایران که سومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد، با ایجاد بستری برای محاسبه و مقایسه بیمه‌ها و خرید آنلاین بیمه‌ها، کار انتخاب و خرید بیمه را برای بیمه‌گزارها آسان‌تر ساخت. در این سایت دیگر شما محدود به یک برند بیمه نخواهید بود! و به سادگی چند کلیک می‌توانید بیمه مخصوص خودتان را در تمامی شرکت‌های عرضه کننده محاسبه و مقایسه کنید.


 

با توجه به پیچیدگی و تغییرات لحظه‌ای قوانین بیمه‌ و تعدد شرکت‌های ارائه دهنده آن، تصمیم‌گیری برای انتخاب و خرید بهترین و مناسب‌ترین بیمه برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است و در نهایت افراد برای خرید بیمه خود نیاز به دریافت مشاوره در این حوزه دارند. در سایت بیمه‌بازار بعنوان نخستین وب‌سایت اینشورتک در ایران، ابزار محاسبه آنلاین تمامی شرکت‌های بیمه فراهم آمده است، تا کاربران علاوه بر محاسبه آسان بیمه مورد نیاز خود، توانایی مقایسه شرایط و قیمت بیمه تمامی شرکت‌های بیمه‌گر را داشته باشند.

سایت بیمه‌بازار همانند یک پلتفرم، خرید انواع بیمه را در سایت خود میسر ساخته است و برای راحتی و کسب اطمینان کامل کاربران خود، پشتیبانی کامل از لحظه خرید تا زمان تحویل بیمه‌نامه را برای کاربران خود فراهم ساخته است. علاوه بر پشتیبانی کامل آنلاین و تلفنی، شما می‌توانید از طریق دریافت پیامک و پنل حساب کاربری خود، از تمامی مراحل صدور و ارسال بیمه‌نامه مطلع شوید و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

خرید بیمه از این سایت بسیار آسان می‌باشد و پس از خرید، بیمه‌نامه در کمترین زمان صادر می‌شود و در زمان دلخواه توسط پیک‌های این شرکت (در تهران) و یا پست (سراسر کشور) بصورت رایگان به آدرس دلخواه ارسال می‌شود.

در حال حاضر، خرید بیمه شخص ثالث ایران و سایر شرکت‌ها، بیمه موتور سیکلت، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی و زلزله، بیمه مسافرتی و بیمه دستگاه‌های الکترونیکی در این سایت امکان‌پذیر است. همچنین امکان صدور و تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی نیز در این وبسایت فراهم گردیده است و کاربران می‌توانند بدون حضور در دفاتر و شعب تامین اجتماعی، دفترچه بیمه خود را صادر کنند. علاوه بر بیمه‌های انفرادی، بیمه‌بازار با افزودن پنل فروش سازمانی، سرویس‌ها و خدمات بیمه‌ای از جمله بیمه درمان تکمیلی سازمان‌ها و گروه‌های زیر ۵۰ نفر را برای سازمان‌ها فراهم ساخته است.

بیمه بازار همانند سایر استارتاپ‌های اینشورتک در دنیای امروز، بی‌صبرانه در پی ارائه راه‌حل‌های آنلاین برای ساده‌سازی و بهبود فرآیندها در صنعت بیمه ایران است و با سرعت گرفتن تکنولوژی شاهد خدمات خلاقانه آن برای ارائه سرویس‌های متنوع بیمه در زندگیمان خواهیم بود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  3