چهار بازار دارک نت که پذیرای رمزارز شما هستند

به‎رغم حملات سایبری پراکنده به‎منظور از دسترس خارج کردن سایتها و تهدید دائمی اجرای LE، مفهوم دارک نت ثابت کرده است که بسیار مقاوم است. وبسایت‎ها می‎آیند و میروند، اما رویای تجارت P2P از طریق فراهم شدن امکان داشتن هویتی جعلی توسط رمزارزها بسیار پر قدرت به راه خود ادمه میدهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما چه یک علاقمند به ذخیره ارزش باشید و چه یک متخصص بورس، فرق چندانی نمیکند، هرکسی که بیتکوین دارد باید هر از گاهی مقداری از آن را به دلایل شخصی خرج کند. و کجا بهتر از بازار دارک نت برای خرج کردن ساتوشیتان؟ جایی که هرکسی میتواند هرچه که برایش ارزش پرداخت هزینه را دارد بدست بیاورد.

دارک نت یا وب تاریک شبکه‌ای شخصی و پوشیده‌است که ارتباطات آن فقط به‎صورت ارتباط یک زوج معتمد یعنی کاربر به کاربر (دوست به دوست) یا (F2F) انجام میگیرد و از پروتکل‌ها و پورت‌های غیراستاندارد استفاده می‌کند و با بروزرهای معمولی همچون گوگل کروم یا فایرفاکس قابل دسترسی نمی‎باشد.

امروز وضعیت بازار دارک نت علیرغم آنکه در سال جاری تحت تدابیر سخت گیرانه‎تری از منظر اجرای قوانین قرار گرفته‌اند، وضعیت بهتری داشته و در واقع بازارهای بیشتری در این حوزه نسبت به سال گذشته فعال هستند.

بازار دریم (Dream) فعال در حوزه مواد مخدر بسته شده و بازار دیگر مواد مخدر در فضای دارک نت یعنی وال استریت (Wall Street) نیز مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و تعطیل شده است. اما با یک نگاه ساده به لیست وبسایت dark.fail درمی‎یابیم، هنوز هم کسب و کارهای فعالی در فضای دارک نت به چشم میخورد.

باوجود خریدارانی که فروشگاه‎های بیشتری به آنها ارائه شده است و طیف وسیعی از رمزارزها از بیتکوین‎کش گرفته تا مونرو که آنها میتوانند جهت پرداخت از آنها استفاده نمایند، درمی‌بابیم که وضعیت بازار هنوز هم خوب است.

 

چهار بازار دارک نت که پذیرای رمزارز شما هستند:

۱-بازار Empire

یکی از معایب بازدید از وبسایت‎های فضای دارک نت این است که شما را وسوسه میکند از طریق رمزارزهایتان به خرید کالاهای نایاب موجود در آن اقدام نمائید. بازار Empire لیستی غافلگیرکننده از محصولات غیرقانونی بویژه مواد مخدر را در اختیارتان قرار میدهد و رمزارزهای بیتکوین و مونروی شما را میپذیرد.

۲- بازار Tochka

این بازار از قدیمی‎ترین‎ها در فضای دارک نت به شمار میرود. این وبسایت رمزارزهای بیتکوین، بیتکوین کش و اتریوم را میپذیرد و مجموعه‎ای از محصولات شیطانی در اختیار دارد. هر چیز که بتواند شما را مسموم کند در این وبسایت در دسترس قرار دارد. در طیف گسترده‎ای از کشورها خدمات ارائه میکند و از روش دِد دراپ (dead dros) برای مشتریانی که مایلند کالاهایشان را در یک مکان عمومی و بصورت ناشناس دریافت کنند، بهره میبرد.

۳-بازار Berlusconi

برلوسکونی نیز یکی‎دیگر از بازارهای معتبر این حوزه به شمار میرود که میتواند پل ارتباطی شما با کالا و خدماتی باشد که برایتان اهمیت دارد. البته قرار است مواد منفجره و اسلحه به زودی از لیست محصولات این وبسایت خارج شود. بیتکوین، لایتکوین و مونرو توسط این وبسایت پذیرفته میشود. برلوسکونی بیش از ۳۳،۰۰۰ محصول اعم از مواد مخدر و مواد شیمیایی، نرم افزار، جواهرات و طلا نیز در اختیار دارد.

۴-بازار Cryptonia

این بازار چند منظوره یک کیف‎پول است که باعث رفع نیاز به سپردن پول در حساب بانکی می‎شود و امیدواریم که سایت قبل از اینکه بتوانید آنها را خرج کنید، از دسترس خارج نشود. بیتکوین و مونرو تنها رمزارزهای پذیرفته شده در اینجا هستند. این بازار با حدود ۱۳۰۰ محصول بیشتر برای خرید ماریجوانا و حشیش استفاده میشود.

علاوه‎بر وبسایت‎هایی که در بالا معرفی شده است، dark.fail و onion لیستی از سایر سایتهای فعال در این حوزه را در اختیارتان میگذارند.

به‎رغم حملات سایبری پراکنده به‎منظور از دسترس خارج کردن سایتها و تهدید دائمی اجرای LE، مفهوم دارک نت ثابت کرده است که بسیار مقاوم است. وبسایت‎ها می‎آیند و میروند، اما رویای تجارت P2P از طریق فراهم شدن امکان داشتن هویتی جعلی توسط رمزارزها بسیار پر قدرت به راه خود ادمه میدهد.

 

منبع:  bitcoin.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1