پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه الکامپ برپا می‌شود

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۱۹) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران، الکامپ (Elecomp) که از روز ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های جدید در زمینه IT و نیز محصولات دانش‌بنیان و فناورانه به نمایش در می‌آید.

هدف از برپایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان، تجمیع دستاوردها و توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و نمایش آنها به مسئولان و هیات‌های خارجی و بازدید کنندگان از نمایشگاه است.

شرکت‌های دانش‌بنیانی که موفق به توسعه محصول در حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک شده‌اند، می‌توانند با تخفیف در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان که به همت صندوق نوآوری برپا خواهد شد، حضور یابند.

شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند می‌توانند حداکثر تا روز ششم تیر ماه نسبت به پیش ثبت‌نام جهت حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از طریق سایت http://www.mehrvision.ir/elecomp اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۸۷۱۲۵۹ داخلی ۱۰۱ تماس گیرند.

گفتنی است، با توجه به محدودیت فضای نمایشگاهی، اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  71  =  76