صرافی Bitfinex برای مدت کوتاهی به علت بروزرسانی از دسترس خارج می شود

صرافی Bitfinex اعلام کرد که برای حداکثر هفت ساعت در هفته آینده از دسترس خارج خواهد شد.این خبر در روز ۲۰ ماه ژوئن منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طبق این اطلاعیه این صرافی بمدت ۷ ساعت از دسترس خارج خواهد بود تا به بروزرسانی سیستم در روز ۲۶ ماه ژوئن بپردازد. این مقاله همچنین ادامه داد که همتای هیبریدی این صرافی بنام Ethfinex نیز در همین بازه زمانی به تعمیرات سایت خود می پردازد.

تعمیرات مشابه نیز توسط صرافی بزرگ  ارزهای دیجیتال Binance  قبلا  اعلام شده بود که برای بروزرسانی سرور خود در ماه می انجام شد. . همانطور که در آن زمان گزارش داده شد این صرافی به کاربران خود هشدار داد که سپرده ها، برداشت ها و معامله ها در حدود شش تا هشت ساعت امکان پذیر نخواهد بود.

Bitfinex بیان می‌کند که بروزرسانی به منظور افزایش پایداری و مقیاس پذیری موتور تطبیق iFinex انجام شده‌است. در طول ارتقا کاربران پلت فرم قادر به تجارت, مشاهده و یا دسترسی به کیف پول خود در صرافی نخواهند بود.

با این حال، Bitfinex قول می‌دهد که تجار ملزم به انجام هیچ گونه اقدامی نیستند زیرا پولشان ایمن خواهد بود، هیچ دستوری در زمان بروزرسانی اجرا نخواهد شد و کاربران در طول ارتقا هیچ گونه تراکنشی نخواهند داشت.

در نهایت, شرکت اشاره می‌کند که اگر حرکت‌های بازار بیش از حد بی‌ثبات باشند، بروزرسانی به تعویق خواهد افتاد.

همانطور که در اوایل این ماه گزارش شد صرافی Bitfinex  یک ابتکار سوزاندن برای توکن leo را اعلام کرد. شرکت مرجع صرافی iFinex برخی از درآمد ناخالص خود را برای خرید توکن ها در قیمت بازار به عنوان بخشی از مکانیزم سوختن UNUS SED LEO استفاده خواهد کرد.

 

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  3  =