حامد تنها، مدیر عامل جدید بهسازان ملت شد

نخستین روز هفته جاری طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک ملت و هلدینگ بهسازان فردا، معارفه حامد تنها و تکریم از فریبرز گودرزوند چگینی مدیرعامل سابق شرکت بهسازان ملت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی گروه بهسازان فردا، عصر روز شنبه (1 تیر ماه) طی مراسمی با حضور معاونت محترم فناوری اطلاعات بانک ملت، جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا، معاونین و مدیران بهسازان ملت، حامد تنها به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهسازان ملت معرفی شد.

در این مراسم دکتر مرتضی نجف معاونت فناوری اطلاعات بانک ملت و رئیس هیئت مدیره گروه بهسازان فردا از خدمات چندین ساله «فریبرز گودرزوند چگینی» تقدیر بعمل آورده و با اشاره به سابقه درخشان حامد تنها به عنوان عضوی از خانواده ملت و عملکرد مثبت ایشان در راستای اهداف و ارتقاء بانک ملت در حوزه فناوری اطلاعات، ایشان را رسماً به عنوان مدیرعامل بهسازان ملت معرفی کرد.

در ادامه این مراسم دکتر علی حکیم جوادی مدیرعامل گروه بهسازان فردا، نیز از زحمات همکاران بهسازان ملت در سال 97 و عملکرد مطلوب بهسازان ملت که حاکی از هماهنگی و انسجام بسیار خوب همکاران در تمامی سطوح به­ ویژه مدیرعامل سابق، فریبرزگودرزوند چگینی می­باشد، تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه به برنامه­ استراتژیک بهسازان فردا در راستای پیاده ­سازی بانکداری دیجیتال به­ عنوان یکی از اهداف راهبردی بانک ملت اشاره کرد و با تأکید بر حضور مؤثر حامد تنها از شهریور ماه سال 95 در شرکت بهسازان ملت و ظرفیت های ایشان،  برای شرکت بهسازان ملت آرزوی موفقیت های روزافزون کرد.  

همچنین هادی سپانلو، رئیس هیئت مدیره شرکت بهسازان ملت نیز ضمن تقدیر از زحمات فریبرزگودرزوند چگینی و تبریک به حامد تنها برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در بخش پایانی مراسم حامد تنها با یادآوری و قدردانی از زحمات مرتضی مقدسیان و فریبرزگودرزوند چگینی بویژه در پرورش تیم متخصص و متعهد بهسازان ملت از اینکه ایشان را شایسته چنین جایگاه خطیری دانسته اند تشکر کرده و تاکید کرد: ما مصمم هستیم با تکیه بر ارزشهایی مانند صداقت و وفای به عهد و همکاری و همدلی تیم بهسازان ملت در مسیر خلق ارزشهای نوین و تحقق به موقع و با کیفیت مطلوب تعهدات گام برداریم.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، آقایان دکتر مرتضی تبریزی مدیر امور فناوری اطلاعات و نائب رئیس هیئت مدیره گروه بهسازان فردا، رستم شاه گشتاسبی ریاست اداره کل زیرساخت و نرم­افزار، جواد علی­ محمدی ریاست اداره کل آمار و فناوری داده، مهران مستأجری معاونت سیاستگذاری اداره کل امنیت اطلاعات و  رسول لطفی­آذر ریاست هیأت مدیره شرکت به­پرداخت ملت، محمد علی ترابیان عضو هیأت مدیره گروه بهسازان فردا، دکتر داریوش روحی معاونت مالی و اداری گروه بهسازان فردا، امیرمسعود نوروزی یگانه معاونت امنیت گروه بهسازان فردا و معاونین و مدیران بهسازان ملت حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =