افزایش ۱۷۰ درصدی پرسش های مصرف‌ کننده در مورد رمزنگاری در ژاپن

به گزارش آژانس امور مصرف‌کننده (CAA):

اداره امور مصرف کنندگان ژاپن گزارش داده‌ است که سال ۲۰۱۸ افزایش ۱۷۰ درصدی تعداد پرسش های مصرف‌ کننده در مورد ارزهای دیجیتال را در مقایسه با سال گذشته شاهد بوده‌است. این خبر توسط خبرگزاری ژاپنی در روز ۱۸ ماه ژوئن گزارش شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آژانس امور مصرف‌کننده (CAA) یک سازمان اداری در کابینه ژاپن است که این دفتر مسئول امور روزانه شعبه اجرایی دولت (رژیم) می باشد.

 (CCA) گزارش خود را در مورد بخش مصرف کنندگان و موضوعات حفاظت از مصرف ‌کننده را هر ساله بصورت پیش فرض به رژیم ارائه می‌کند.

 سال گذشته به زبان انگلیسی در دسترس بود، در حالی که هنوز عملیات ترجمه ادامه دارد.

تحقیق CAA نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۸ پرسش های مصرف‌ کننده در مورد صرافی رمزنگاری به ۳,۶۵۷ مورد رسید که حدود ۱٫۷ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.

در حالی که نرخ رشد تحقیق در مورد چنین سوالاتی در مقایسه با سال ۲۰۱۷ حدود ۳٫۵ درصد کاهش‌ یافته است.

 خبرگزاری ژاپن اشاره می‌کند که رشد هر ساله این پارامتر از سال ۲۰۱۴ ثابت بوده‌ است.

CAA نشان داد که محتوای اصلی چنین سوالاتی شامل سوالاتی در خصوص ارزیابی صرافی های رمزنگاری، درخواست برای باز پرداخت، مسائل مربوط به امنیت، مشکلات مربوط به ورود به سیستم یا پرداخت‌ها، و مشکلات مربوط به فروشندگان مربوط به بخش ارز دیجیتال است که نمی‌توانند به مشتریان پاسخ دهند.

این اداره همچنین عنوان کرده است که تعدادی از پرسش ها در مورد مشکلات سرمایه‌ گذاری کاربران را  مشاهده کرده است.

همانطور که گزارش شد یک گزارش از سوی آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) در پاییز ۲۰۱۸ منتشر شد که نشان داد تعداد سوالات در مورد ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران ژاپنی طی سه ‌ماهه سوم سال کاهش‌ چشمگیری یافته است.

در ماه فوریه شرکت (FSA) اطلاعات مربوط به Q۴  را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد که آمار حاکی از کاهش بیشتر آن بوده است.

 

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  6  =