سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری ریپل در شبکه بزرگ انتقال پول مانی گرام

براساس خبر رسمی که در روز ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) منتشر شد، شبکه انتقال پول مانی گرام (MoneyGram ) با شرکت پرداخت مبتنی بر بلاک چین ریپل همکاری خود را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به عنوان بخشی از یک توافق دو ساله، این دو شرکت در پرداخت‌های برون مرزی و تسویه معاملات خارجی با دارایی‌های دیجیتال شریک خواهند شد. بنا بر این توافق، مانی گرام قادر خواهد بود تا مبلغ ۵۰ میلیون دلار از ارز ریپل را در ازای سهام این شرکت به دست آورد.

شبک پرداخت ریپل

مانی گرام به طور ضمنی از اکس رپید (xRapid) ریپل استفاده می‌کند. اکس رپید، شبکه پرداخت ریپل است که به طور منحصر به فرد از دارایی دیجیتالی ریپل برای ارائه نقدینگی تقاضا استفاده می کند و به طور چشمگیری هزینه ها را کاهش می دهد . همچنین امکان پرداخت واقعی در بازارهای نوظهور را فراهم می سازد.

در استفاده از توکن ریپل برای انتقال ها، اکس رپید می تواند معاملات را سریع تر از ارزهای فیات یا سایر دارایی های دیجیتال بزرگ انجام دهد. الکس هولمز رئیس و مدیر عامل مانی گرام در اینباره گفت:

    با اکس رپید ریپل ما قادر خواهیم بود که در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته، مبالغ را از دلار آمریکا بپردازیم و در مقصد با ارز رایج آنجا دریافت شود که میتواند به طور چشمگیری موجب انقلابی در کارهای ما و مدیریت سیستم نقدینگی جهانی شود.

براساس وب سایت این شرکت، مانی گرام دومین شرکت بزرگ پرداخت در جهان است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان فعال است. بخش عمده ای از فعالیت های مانی گرام در بازار پرداخت جهانی است که ارزش آن ۶۰۰ میلیارد دلار میباشد.

در ماه مارس، بانک فدرال هند (IFB) که یک بانک خصوصی تجاری است با ریپل مشارکت کرده تا از شبکه پرداخت ریپل برای انتقال پول های بین المللی استفاده کند. این مشارکت بخشی از ابتکار عمل برای اعمال فناوری های جدید به شبکه انتقال پولی بانک فدرال هند است و همچنین دو پلتفرم در امارات متحده عربی برای انجام پرداخت ها به هند راه اندازی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  49