نرخ سکه ۷۳۰ هزار تومان/هر اونس طلا ۱۶۶۱ دلار /

با بازگشت آرامش نسبی به بازار ارز، نقدینگی سرگردان دوباره به بازار سکه و طلا بازگشت و باعث افزایش تقاضای خرید سکه و رکوردزنی نرخ انواع آن شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مهر، با آرام شدن بازار ارز و تثبیت نرخ دلار، نقدینگی سرگردان و سرمایه ها دوباره به سمت بازار سکه و طلا حرکت کرد و باعث افزایش تقاضای خرید سکه شد.

قیمت انواع سکه امروز لحظه ای بالا رفت و این روند همچنان ادامه دارد، بر اساس آخرین نرخ ها قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم که در صبح روز جاری 700 هزار تومان بود، هم اکنون به 745 هزار تومان رسیده است.

نرخ سکه طرح جدید به 730 هزار تومان، نیم بهار به 356 هزار تومان و ربع بهار به 185 هزار تومان صعود کرده است، سکه گرمی نیز بین 88 هزار تومان تا 90 هزار تومان فروخته می شود.

این نرخها دیروز با وجود افزایش شدید قیمت به ترتیب 690 هزار تومان، 680 هزار تومان، 338 هزار تومان، 178 هزار تومان و 86 هزار تومان بودند.

نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار امروز برای اولین بار به بالای 70 هزار تومان رسید و بر روی نرخ 70 هزار و 500 تومان توقف کرد.

نرخ هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی صعود کرد و به 1661 دلار رسید، فعالان بازار ارز یکی از دلایل افزایش قیمت سکه را افزایش نرخ طلا در بازارهای جهانی عنوان می کنند.

در عین حال افزایش تقاضای خرید سکه نیز از دیگر دلایل افزایش نرخ سکه است، اما هم اکنون نرخ انواع سکه با نرخ واقعی آن بر اساس قیمت جهانی اختلاف قابل توجهی دارد.

در حال حاضر سکه فروشی ها و صرافی های دارای مجوز خرید و فروش سکه، با ازدحام جمعیت برای خرید سکه مواجه هستند که این روند بی سابقه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  6