معرفی دستگاه ماینر Antminer T17 شرکت Bitmain

دستگاه ماینر Antminer T17 از جدیدترین محصولات کمپانی بیت مین میباشد و در ماه می سال ۲۰۱۹ عرضه میشود. این دستگاه جزو بیت کوین ماینرها بوده و از الگوریتم SHA-256 پشتیبانی میکند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دستگاه ماینر مدل Antminer T17 یک دستگاه استخراج ارز دیجیتال است که توسط کمپانی بیت مین با ابعاد ۲۹۶ * ۱۷۸ * ۲۹۸ میلیمتر در May سال ۲۰۱۹ تولید شده و با وزن ۱۱٫۵ کیلوگرم در بازار قطعات کامپیوتر با کیفیت ساخت عالی به فروش می رسد.

این دستگاه ماینر به ۳ برد همراه با ۹۰ تراشه مجهز شده و میزان سطح نویز صوتی آن ۸۲ دسی بل می باشد. دستگاه ماینر بیت مین مدل Antminer T17 دارای هش ریت ۴۰Th است و با الگوریتم SHA-256 امکان رمزگشایی اطلاعات را دارد.

 
قدرت ماینر Antminer T17

ماینر T17 دارای قدرت پردازش ۴۰th/s میباشد، این میزان پردازش، از سه هشبرد که در مجموع دارای ۹۰ واحد پردازشی میباشند تامین میشود.

بدون شک از چنین پردازشی نباید توقع دستگاهی کم مصرف داشت ، توان مصرفی این دستگاه ۲۲۰۰w میباشد که چنین مصرفی برای یک دستگاه ۴۰ تراهشی ، رقم فوق العاده ای بحساب می آید.

چنین پردازشی با این میزان قدرت هش ریت عملا برتری بزرگی نسبت به دستگاه Antminer S11 از هر نظر میباشد.

 
طراحی ماینر Antminer T17

Antminer T17 از نظر طراحی مشابه سایر دستگاه های جدید کمپانی بیت مین میباشد. یعنی از طراحی دوطبقه ای با چهار فن که دو فن برای ورود هوا ، و دو فن برای خروج هوا تشکیل شده است.

با توجه به طراحی ۴ فن این دستگاه ، صدای تولید آن نیز باید زیاد و قابل توجه باشد. صدای تولیدی این دستگاه ۸۲ دسی بل است که دستگاه نسبتا پر سر وصدایی میباشد.

وزن ماینر Antminer T17 یازده و نیم کیلو گرم است که از این نظر دستگاه سنگینی است.

 اتصال به شبکه Antminer T17

این دستگاه ماینر مانند سایر مدل ها فاقد هرگونه اتصال وای فای است و برای اتصال به شبکه از پورت شبکه استفاده میکند. بهترین دمای مناسب برای کارکرد این ماینر بین ۵ تا ۴۵ درجه سانتی گراد میباشد.

دستگاه ماینینگ Bitmain مدل Antminer T17 یکی از با کیفیت ترین دستگاه های موجود در تجهیزات ماینینگ است که به ۴ عدد فن مجهز شده که باعث خنک شدن دستگاه می شود و از بالا رفتن دما و حرارت دستگاه در هنگام کارکردن نیز جلوگیری می کند.

این مدل از دستگاه انت ماینر قادر است که با ولتاژ ۱۲ ولت و توان مصرفی ۲۲۰۰ وات با راندمان کاری ۰٫۰۴j/Gh به خوبی کار کند و میزان دمای مطلوب آن ۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد و رطوبت مورد نیاز آن بین ۱۰ تا ۹۰ درصد می باشد.

 
سایر مشخصات فنی دستگاه انت ماینر بیت مین T17

    وزن: ۱۱٫۵ کیلوگرم
    تعداد برد چیپ: ۳ عدد
    تولید صدا: ۸۲db
    فن: ۴ عدد
    دمای مطلوب: ۵-۴۵ درجه سانتیگراد
    رطوبت مطلوب: ۱۰-۹۰ درصد

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  6  =