پذیرش مسئولیت های جدید در مورد خسارات کاربران توسط صرافی های کره جنوبی

صرافی های کره جنوبی بدهی خود را به کاربران در راستای خواسته‌های قانون گذاران افزایش داده‌ است. رسانه محلی انگلیسی ‌زبان Korea Herald در روز ۱۷ ماه ژوئن به نقل از آژانس خبری Yonhap نیوز این خبر را گزارش داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، یک سال پس از درخواست کمیسیون تجارت عادلانه صرافی رمزنگاری Bithumb و چهار پلتفرم دیگر برای انطباق با سیاست خود، این شرکت‌ها در حال حاضر خود را مسئول دزیده شدن دارایی های کاربران می‌ دانند.

به گفته Korea Herald، این شرکت ها متعهد به پرداخت بهای خارج از صرافی ها، حتی در صورتی که هیچ کوتاهی و سهل‌انگاری فاحش در بخش آن‌ها رخ نداده باشد، قرار خواهند گرفت.

پیش از این، اگر ثابت شده بود که سیستم‌های خودشان نقص دارد، این صرافی ها به کاربرانشان بازپرداخت انجام می دادند.

این تغییرات مربوط به بخش مبادلات داخلی است و در بین افرادی از صرافی Bithumb است که در طول سال گذشته هک ‌های مالی بسیاری را متحمل شده‌اند.

افزایش امنیت صرافی های کره جنوبی نیز به دلیل افزایش خطر حملات سایبری از طرف کشورهای همسایه مثل کره‌شمالی ضروری است.

اواخر ماه گذشته، یک کلاهبرداری فیشینگ با هدف قرار دادن کاربران صرافی ارز دیجیتال آمریکای جنوبی Upbit انجام شد که کار بازیگران دولتی کره‌شمالی بود.

در همان زمان، بسیاری از بازار های کره‌جنوبی زیان‌های فاحشی را برای سال ۲۰۱۸ به عنوان بازار خرسی گزارش کردند و داده‌ها تنها سود صرافی Upbit را نشان می دادند.

Coinnest، یک صرافی ارز دیجیتال دیگر نیز در ماه می در این راستا تعطیل شد.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  15  =