بانک سامان میزبان فعالان صنعت غذا در آگروفود ۲۰۱۹

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنايع کشاورزی،ذمواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته با عنوان ايران آگروفود 2019، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه صنعت غذا و با هدف همراهی و حمایت از فعالان این صنعت در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در بیست و ششمین نمایشگاه آگروفود حضور خواهد داشت.

این گزارش حاکی است بانک سامان که به واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال های گذشته به انتخاب اول شرکت‌های فعال صنایع غذایی کشور تبدیل شده است به عنوان تنها بانک در این رویداد نمایشگاهی حاضر می شود و در نظر دارد تا در طول برگزاری نمایشگاه با جلسات و ملاقات‌های حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار دهد.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی صنايع کشاورزی، مواد غذائی، ماشين آلات و صنايع وابسته  از 28 لغایت 31 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می توانند با حضور در غرفه بانک سامان در سالن 5 نسبت به دریافت مشاوره های فنی لازم در زمینه خدمات مالی و بانکی بپردازند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  4  =