راه اندازی سامانه سامط برای ثبت استعلام اراضی استان تهران

دبیرکل کانون سراسری پیشخوان دولت گفت: سامانه استعلامات منابع طبیعی (سامط) با هدف توسعه خدمات دولت الکترونیک و اصلاح نظام اداری، برای ثبت استعلام اراضی استان تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی فلاح حقیقی افزود: این سامانه با حضور توفیقی مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، نمایندگان پیشخوان دولت، رحمن پور نماینده سازمان مرکزی نظام مهندسی و طاهری رئیس کل منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان ورامین رونمایی شد و آغاز به کار کرد.

فلاح گفت: زیرساخت‌های دفاتر پیشخوان دولت در خدمت تمامی دستگاه هاست و زمینه سهولت را برای همه دستگاه‌ها با حفظ مراحل امنیتی ایجاد می‌کند که این فضا زمینه هم افزایی برای بخش‌های غیردولتی را هم فراهم می‌آورد و هیچگونه وابستگی به بخش دولتی ندارد.

توفیقی مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور هم هدف ایجاد سامانه "سامط" را شفاف سازی خدمات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران دانست و افزود: این سامانه فرایند پاسخگویی به استعلامات وارده به اداره کل منابع طبیعی را تسهیل می‌کند و گامی اساسی برای اصلاح نظام اداری و مدیریت سبز، اشتغال زایی و برون سپاری خدمات بر می‌دارد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت استعلامات مربوط به اراضی خود به دفاتر پیشخوان دولت در استان تهران که سیستم برای آن‌ها فعال شده است مراجعه و اقدام به ثبت استعلام مربوطه کنند.

مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: چرخه فرایند مکاتبات و امور انجام شده با پیامک تلفن همراه (sms) به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و به مراجعه حضوری به ادارات کل منابع طبیعی نیازی نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =