بیت کوین، شفافیت و ابتکار زیادی در عرصه‌ی مالی ایجاد خواهد کرد

مدیرعامل توئیتر:

جک دورسی(Jack Dorsey)، بنیانگذار توییتر و ارائه دهنده خدمات پرداخت‌ تلفن همراه به تفسیر برنامه‌های خود برای تیم جدید خود که به بهبود بخش رمزنگاری کمک می کنند پرداخت. بخش مصاحبه Next Web در روز ۱۴ ماه ژوئن به این موضوع اختصاص داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به گفته Dorsey این ابتکار (رمزنگاری میدانی) با ارائه زیرساخت هایی برای اضافه کردن پرداخت های بدون نیاز به اینترنت، می تواند به عملیات های پرداخت پولی فیات کمک کند. او می گوید در حال حاضر، مقررات و مشارکت آهسته میدان، موانعی است که امیدوار است در آینده با یک زیرساخت رمزگذاری پیشرفته از آن جلوگیری کند. وی افزود :

” از دیدگاه تجاری، ما امروزه به یک شرکت اینترنتی نگاه نمی‌کنیم. یک شرکت اینترنتی می‌تواند چیزی را راه‌اندازی کند و در سراسر دنیا قابل دسترس باشد. در حالی که با پرداخت‌ها، شما باید به هر بازار بروید و به قوانین آن بازار توجه کنید. شما به یک بانک محلی برای شراکت نیازمندید و در هر بازار جدید این روند بسیار آهسته است .”

تلاش‌های این تیم که برای ارائه راه‌ حلی برای فضای رمزنگاری گزارش شده با استفاده از منابع باز خواهد بود. Dorsey می‌گوید که امنیت و بهره‌ وری پول های رایج، مناطقی هستند که او امیدوار است با این تیم، راه حلی برای آن پیدا کند. همچنین مسائل مهم و قابل ‌توجه مانند مرور کد  که Dorsey از آن به عنوان یک مساله مهم برای بیتکوین یاد می‌کند.

گفته می‌شود که تیم برنامه‌ ریزی‌ شده یک گروه کوچک متشکل از تعدادی از مهندسان نرم ‌افزاری رمزنگاری و تنها یک طراح است. Dorsey  قصد دارد مستقیماً با این تیم کار کند. Steve Lee مدیر سابق گوگل اولین اعلان رسمی برای این تیم را اعلام کرد.

بنیانگذار توییتر همچنین نقش یک طراح را مورد بررسی قرار داد و بیان داشت که طراحی بهتر می‌تواند فضای رمزنگاری را برای افراد غیر متخصص نیز قابل ‌دسترس سازد:

” این طراح وظیفه انجام مسائل آموزشی را برعهده خواهد داشت ، این کار شامل ایجاد روش های راحت تر برای مردم عادی برای تصور استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین بعنوان یک ابزار روزمره برای پرداخت خواهد بود.”

همانطور که قبلاً گزارش شد، این میدان، اخیراً درآمدی بالا در بیت کوین از طریق برنامه پرداخت پول نقد دریافت کرده است، گزینه ‌ای که در فوریه ۲۰۱۸ در دسترس کاربران قرار گرفت. براساس گزارش سه‌ ماهه اول، این شرکت تا سال ۲۰۱۹ سود خالصی بالغ بر ۸۳۰,۰۰۰ هزار دلار از طریق بیت کوین داشته و در مجموع درآمد حاصل از این ارز دیجیتال برای شرکت ۶۵٫۵ میلیون دلار محاسبه شده است.

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  ⁄  26  =