کارت Coinbase در شش کشور اروپایی عرضه می شود.

شرکت صرافی رمزنگاری و خدمات کیف پول الکترونیکی آمریکایی کارت Coinbase اعتباری نقدی خود را در شش کشور اروپایی راه‌ اندازی کرده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  از امروز اسپانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ایرلند و هلند قادر خواهند بود از این کارت‌ها استفاده کنند که به طور مستقیم به حساب‌های بانکی آن‌ها متصل می‌شوند.

این کارت در قالب یک برنامه تلفن همراه برای ios  یا android و یا به عنوان یک کارت فیزیکی است که می‌تواند برای خارج کردن پول فیات از دستگاه‌های خودپرداز استفاده شود.

پیشنهاد جدید Coinbase به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را در هر تجارتی که کارت ویزا را می ‌پذیرد، هزینه کنند.

کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که از کدام یک از روش ها می‌خواهند  برای پرداخت در برنامه استفاده کنند، این در حالی است که Coinbase متعاقباً ارزهای دیجیتال را برای دریافت کارمزد هزینه تبدیل به پول نقد می‌کند.

Zeeshan Feroz  مدیر عامل Coinbase انگلستان گفت :” شما می‌توانید خواربار را در بیتکوین و سپس قهوه را با لایت کوین بخرید.

این کارت برای اولین بار در ماه آوریل سال جاری برای کاربران در بریتانیا ارائه شد. این کارت توسط اداره خدمات مالی Paysafe صادر شد که توسط اداره خدمات مالی به عنوان صادر کننده گواهی‌نامه و ابزار پرداخت الکترونیکی شناخته می‌شود.

این صرافی مستقر در سان فرانسیسکو در طول سال خدمات خود را به طور قابل توجهی توسعه داده است.

در ماه گذشته، صرافی Coinbase خدمات بازرگانی خود را گسترش داد تا بیشتر از ۵۰ کشور را مورد حمایت قرار دهد و حمایت تجاری خود را به ۸۵کشور در حال توسعه اضافه کند.

آن همچنین رمز ارز “dai stablecoin را به برنامه Coinbase خود اضافه کرد که به کاربران با استفاده از رمزنگاری برای تماشای ویدیوهای آموزشی پاداش دهد.

با وجود پیشرفت های اخیر این صرافی، خانم Choi، معاون رئیس بخش تجارت و داده های بین‌المللی  Coinbase گفت که در حال حاضر حتی پس از دستیابی به پلت فرم تجاری  Paradex در سال گذشته، در بخش مبادلات غیر متمرکز سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

خانم Choi افزود :

“ما باید اطمینان حاصل کنیم که اگر یک برنامه ارائه می کنیم، آن را باید به نحوی ایمن ، مطمئن و سازگار انجام دهیم. من فکر می کنم که در حال حاضر وضوح زیادی در مورد نحوه کار آن وجود ندارد. ما فکرمی کنیم این فضا جالب است اما در این لحظه به طور فعال در آن سرمایه گذاری نمی کنیم. “

 

منبع:  Cointeleghraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =