توکن های تلگرام برای اولین بار به صورت عمومی به فروش میرسد

بر اساس گزارش ها قرار است توکن‌های گرام در روز ۱۰جولای (۱۹ تیر) در صرافی ارز دیجیتال لیکوئید (Liquid) به فروش برسد. شرکت پیام رسان تلگرام سال گذشته با فروش تو کن خود ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با وجود اینکه بعضی از منتقدان صنعت ادعا می کردند که این پروژه ایده های قدیمی را بازیافت و اهداف غیر قابل پیش بینی را پیشنهاد می دهد، پروژه گرام با تقاضای بی سابقه ای روبرو شد.
ارزدیجیتال تلگرام

عرضه توکن های گرام یک پیشنهاد محدود برای فروش عمومی در ماه اکتبر است، اما ایالات متحده، کره جنوبی و ژاپن در میان کشورهایی هستند که فروش توکن گرام به آنها ممنوع است.

نکته قابل توجه این است که صرافی لیکوئید اخیرا ادعا کرده بود که ارزش دارای هایش یک میلیارد دلار است اما به طور مستقیم با تلگرام ارتباطی نداشته است.

در عوض، توافق کرده است که تعداد نامشخصی از توکن‌هایی که توسط شرکت Gram Asia نگهداری می‌شوند را به فروش برساند. شرکت Gram Asia بزرگترین دارنده گرام ها در آسیا است. در حال حاضر، هیچ یک از طرفین نمی گویند که چه تعداد توکن در چه قیمت ای ارائه خواهد شد.

در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام شد که تلگرام برای این مشارکت هیچ گونه تضمینی ندارد . در واقع دو منبع رسانه ای ادعا کرده اند که برنامه بتا تلگرام به همان روال قبلی انجام می شود.

گفته شده توکن‌هایی که کاربران از سوی Gram Asia می‌خرند، تا زمان عرضه نهایی در ماه اکتبر به صورت استیبل کوین USDC نگهداری خواهد شد. تنها زمانی که فرایند توزیع آغاز شود، خریداران توکن‌هایشان را دریافت می‌کنند، اما توزیع توکن‌ها نیز در ۴ مرحله صورت می‌پذیرد و هر سه ماه، یک چهارم توکن‌های خریداری شده توزیع خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  −    =  19