توافق آمازون با شرکای خود برای استفاده از بلاک چین در صندوق های بازنشستگی

براساس گزارشی که از سوی رویترز در روز ۱۱ ماه ژوئن منتشر شد، شرکت بزرگ خرده ‌فروشی آمازون با مشاور حقوقی اداره بیمه قانونی انگلستان (صندوق های بازنشستگی) در مورد ایجاد یک سیستم بلاک چین برای مدیریت صندوق های بازنشستگی شرکت ها همکاری می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بنا بر گزارش‌های عمومی و قانونی از شرکت امازون که برای تراکنش‌های مالی عمده خود از مدیریت بلاک چین استفاده می کند، این اتفاق زمانی می‌افتد که شرکت‌ها طرح‌های حقوق بازنشستگی خود را به صندوق عمومی و قانونی بیمه منتقل می‌کنند.

با توجه به مقاله ‌ای که توسط فایننشال تایمز منتشر شده ‌است، شرکت‌ها ، حجم تراکنش های مستمری بازنشستگی را برای بیمه گران تهیه می‌کنند تا در نهایت آن‌ها مسئول پرداخت حقوق بازنشستگی کارکنان خود نباشند.

Thomas Olunloyo مدیرعامل شرکت بیمه عمومی در مورد اینکه چگونه بلاکچین از یک راه‌حل مناسب برای طول عمر یک مستمری استفاده می کند اظهار نظر کرد:

“فناوری بلاک چین اجازه می دهد تا داده ها و تراکنش ها امضا شوند و بصورت ایمن، دائمی و بدون تغییر ماهیت در طول عمر این قراردادها که می تواند بیش از ۵۰ سال را پوشش دهد، ثبت و نگهداری شوند.”

همانطور که قبلاً گزارش داده شد، آمازون سرویس بلاک چین مدیریتی خود را در ماه آوریل از طریق شرکت تابعه خود که Amazon Web Services نام دارد معرفی کرد.

این پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس (baas) به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی در شبکه‌های اتریوم و Hyperledger با خودکار کردن جنبه‌های خاصی بتوانند مدیریت بلاک چین را ایجاد و حفظ کنند.

به گفته Rahul pathak مدیر کل شرکت مدیریت بلاک چین آمازون. این سرویس “مراقبت از گره‌ها، راه‌ اندازی شبکه، مدیریت گواهی‌ها ، امنیت و مقیاس بندی شبکه را بر عهده می‌گیرد.”

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  −    =  94