ایالت روسی yugra پلتفرم گردشگری بلاک چین راه‌اندازی می کند

به گزارش رسانه خبری روسی Tass نماینده دولت فدرال روسیه در منطقه yugra در روز ۷ ماه ژوئن گزارش داد که یکی از اعضای این فدرال، یک پلتفرم گردشگری بلاک چین را راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، براساس این گزارش، در طی نشست اقتصادی بین‌المللی سنت پترزبورگ در این هفته، مدیر کل صندوق توسعه منطقه، Roman Genkel قراردادی با Alexander Borodich ، مدیر عامل شرکت استارتاپ بلاک چین Universa امضا کرد تا این پلتفرم بلاکچین را راه‌اندازی کند.

به گفته وبلاگ  Universa در روز ۷ ماه ژوئن، این سیستم امکان ردیابی مخارج عمومی و سرمایه‌گذاری برای تضمین شفافیت را ممکن خواهد ساخت. این شرکت ادعا می‌کند:

” جذب پول با استفاده از تکنولوژی DLT، از کمک‌های بلاعوض دولت و سرمایه‌گذاری در برابر سواستفاده ها حمایت خواهد کرد. “

این شرکت همچنین گزارش می دهد که این پلت فرم برای پشتیبانی از چندین زبان توسعه یافته است که با هدف کلی اتصال همه شرکت کنندگان در اکوسیستم گردشگری از قبیل تامین کنندگان محصولات و خدمات گردشگری، حمل و نقل، ارائه دهندگان خدمات اقامتی و پذیرایی، سرمایه گذاران و گردشگران تشکیل شده است.

به گزارش وب سایت Cointelegraph روسیه Oleg Safonov رئیس اداره فدرال گردشگری روسیه در نوامبر ۲۰۱۷ مدعی شد که فناوری بلاک چین قابلیت ارتقای صنعت گردشگری این کشور را دارد.

در ماه مارس سال گذشته، طی یک خبر فوری اعلام شد که دبی با استفاده از فناوری بلاکچین بخشی از طرح Dubai 10x خود را راه‌اندازی می‌کند. طبق این طرح دبی تلاش میکند ۱۰ سال جلوتر از سایر شهرهای جهان باشد.

همچنین در طی نشست اقتصادی این هفته، رئیس شرکت نفت دولتی روسیه ای Rosneft اعلام کرد که این شرکت احتمال پرداخت قیمت نفت با استفاده از ارزهای دیجیتال در آینده را منتفی نمی‌داند.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  −  83  =