آمریکا صدر نشین صرافی های ارزهای دیجیتال در دنیا

به گزارش خبرگزاری کوین تلگراف ژاپن در روز ۱ می (۱۱خرداد)، ایالات متحده آمریکا رتبه اول از نظر حجم ترافیک صرافی های ارزدیجیتال در سراسر دنیا را بدست اورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این تحقیق توسط خبرنامه رمزنگاری The Block در ۳۱ می منتشر شده است. این مطالعه نشان می دهد که ۲۴.۵ درصد از کل ترافیک صرافی های ارزدیجیتال در ایالات متحده قرار دارد. ژاپن با ۱۰ درصد از حجم ترافیک رمزنگاری در رتبه دوم است. در حالی که کره جنوبی ۶.۵ درصد و اندونزی ۴.۵ درصد از حجم ترافیک رمزنگاری را شامل می شوند.

با این حال خبرنامه رمزنگاری The Block اشاره می کند که بعضی از کشورها مانند چین دسترسی به مبادلات رمزنگاری را مسدود کرده اند و کاربران معمولا از طریق شبکه های خصوصی مجازی (VPNs) دسترسی پیدا می کنند. VPN ها آدرس های آی پی اصلی را پوشش می دهند و بنظر می رسد که کاربران از یک کشور دیگر متصل شده اند.

در این گزارش آمده‌ است:

    داده ها نشان می دهد که کشورهای فقیرتر به اندازه کشورهای ثروتمندتر نیز معاملات نداشته اند.

بنا بر گزارش ها در اوایل این هفته ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری رمزنگاری Bitwise در یک مقاله ادعا کرده که حجم معاملات جعلی توسط صرافی های رمزنگاری، بر قیمت بیت کوین تاثیر نمی گذارد.

در اوایل ماه جاری نیز خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه آژانس خدمات مالی ژاپن گزارش داد که در حال سختگیری و متوقف کردن صرافی هایی است که تراکنش‌های بی‌نام و نشان ارائه می‌دهند و یا در اقدامات تایید هویت و گرفتن مدارک برای ارائه به بازرسی مالی ضعیف عمل کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  12