شرکت State Farm پلتفرم بلاک چین برای مطالبات بیمه‌ای را مورد آزمایش قرار می‌دهد

غول شرکت بیمه ای ایالات متحده و بانک وابسته به ارتش و انجمن خدمات خودرو سازی ایالات متحده (USAA) ، یک راه حل مبتنی بر بلاکچین را با داده های واقعی آزمایش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، یک منبع ایالتی در روز ۳۰ام ماه می این خبر رسمی را اعلام کرد.این دو غول بیمه از فناوری بلاک چین برای خودکار کردن و ساده کردن روند جانشینی در مطالبات بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

این پلتفرم بلاک چین به نظر می رسد به آنها اجازه می دهد تا به صورت خودکار کل پرداخت، خالص تعادل و انجام پرداخت های منظم و برنامه ریزی شده بین بیمه گران را انجام دهند.

این شرکت می گوید که راه حل بلاک چین با داده های واقعی مورد آزمایش قرار می گیرد.

State Farm توضیح می‌دهد که این نوع جانشینی در زمانی رخ می‌دهد که دو شرکت بیمه در مورد مقداری از جبران خسارت مالی که نماینده شاکی توسط نماینده شخص مقصر است موافقت کنند. این مرحله معمولاً مرحله نهایی فرآیند مطالبه است.

مایک فیلد، مدیر اجرایی نوآوری در State Farm اظهار نظر کرد و به این نکته اشاره کرد که چرا این روند مطلوب است:

“تنها در سال ۲۰۱۸، کل  مبلغ  دلار مورد نیاز و صادر شده از طریق پروسه انتقال داده ها بیش از ۹٫۶ میلیارد دلار برای تمام شرکت های بیمه بود. شما می توانید زمان  و منابع مورد نیاز برای تکمیل این معاملات را تصور کنید. “

براساس گزارش وب سایت این شرکت در ماه دسامبر، روزانه ۳۸،۳۰۰ درخواست آژانس های  بیمه ای را پردازش می کند و حدود ۵۹۱۰۰۰  حساب در وجوه مشترک دارند.

همانطور که قبلاً گزارش شده‌بود، State Farm اعلام کرد که در پایان سال ۲۰۱۸ در یک پروژه جایگزینی کار می‌کند. طبق اعلام امروز، State Farm و USAA از اوایل سال ۲۰۱۸ به طور مشترک بر روی این پروژه کار می‌کنند.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =