افت قیمت ۱۰۰۰ دلاری بیت کوین در کمتر از ۵ ساعت

دهم خرداد ۱۳۹۸؛ بازار ارزهای دیجیتال روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت که با افت قیمت بیت کوین و آلت کوین‌ها همراه بود. پادشاه ارزهای دیجیتال که برای شکستن مقاومت ۹۰۰۰ دلار آماده شده بود، در این امر ناموفق ماند و با یک ریزش ۱۰۰۰ دلاری مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عصر روز گذشته که بیت کوین در حال ادامه نوسان در محدوده ۸۷۰۰ دلار بود، خود را برای حرکت صعودی بعدی و عبور از محدوده ۹۰۰۰ دلار آماده کرد. این جهش قیمتی که با هدف دستیابی به بالاترین قیمت ۱ سال اخیر بیت کوین حوالی ساعت ۲۰ دیروز شروع شد، پس از دقایقی از ادامه حرکت بازماند و در قیمت ۹۰۷۰ دلار با مقاومت شدیدی روبرو شد.

عدم موفقیت بیت کوین در ۵ ساعت بعدی با ریزش ۱۰۰۰ دلاری آن همراه شد تا این ارز دیجیتال سقوط شدیدی را تا ۸۰۰۰ دلار تجربه کند. در حال حاضر بیت کوین با حدود ۵ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۸۲۷۰ دلار معامله می‌شود.

به دنبال افت قیمت بیت کوین، سایر آلت کوین‌های بازار هم سقوط‌های شدیدی را تجربه کردند.

اتریوم که تا مرز ۲۹۰ دلار پیشروی کرده بود، با ریزش ۵۰ دلاری کاهش قیمت ۱۶ درصدی را رقم زد. در حال حاضر اتریوم در قیمت ۲۵۲ دلار خرید و فروش می‌شود و نسبت به ۲۴ ساعت اخیر خود ۱۰.۷ درصد کاهش قیمت داشته است.

ارز دیجیتیال شماره سه بازار هم که از چند روز قبل حرکت خود را به سطوح بالاتر شروع کرده بود، تا مرز ۰.۴ دلار پایین آمد. در زمان نگارش این خبر، ریپل در حدود ۰.۴۱۷ دلار معامله می‌شود.

در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار به ترتیب بیت کوین SV با ۱۷.۶ درصد، اتریوم با ۱۰.۷ درصد و آیوتا با ۱۰ درصد کاهش، بیشترین افت قیمت را نسبت به سایر ارزها تجربه کردند.

همچنین شب گذشته بیش از ۲۵ میلیارد دلار از ارزش بازار کاسته شد تا بیشترین خروج سرمایه اتفاق افتاده طی ۲۴ ساعت را پس از ریزش سهمگین ۳۸ میلیارد دلاری دو هفته قبل ثبت کند.

گفتنی است که ریزش قیمت بیت کوین در حالی رخ داد که تعداد زیادی از تحلیلگران هدف قیمتی ۱۰,۰۰۰ را برای آن در نظر داشتند.

 

 

منبع: ارز دیجیتال

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3