افزایش سرمایه ۲۰۰ میلیون دلاری نرم افزار تجاری Robinhood

به گزارش بلومبرگ در ۲۴ می، نرم افزار کاربردی بورس و تجارت رمزنگاری امریکایی Robinhood اعلام کرد برنامه ای برای افزایش حداقل ۲۰۰ میلیون دلاری در قالب سرمایه گذاری های جدید برای نرم افزار Robinhood تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس این گزارش یک منبع ناشناس آگاه اعلام کرد مدیران این شرکت برنامه ای برای افزایش بودجه بیشتر این شرکت ارایه کرده اند.علاوه بر این بلومبرگ گزارش داد در دور جدید سرمایه گذاری ارزش شرکت را بین ۷ تا ۸ میلیارد دلار افزایش خواهد داد، اما جزییات آن می تواند تغییر کند.

افراد دیگری که با این موضوع آشنا بودند به بلومبرگ گفتند که سرمایه‌های جدید از سرمایه گذاران موجود تامین می‌شود که همه آن‌ها خواستار شناسایی و حفظ جزئیات خصوصی هستند.

در حالی که مذاکرات مربوط به تامین بودجه درحال انجام است، گفته می شود یک دوره مالی بیشتر می تواند ارزش این شرکت را به ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهد، اما این ارقام متغیر هستند تا زمانی که مقدار بودجه بسته شود.

شرکت رابین هود که امکان مبادلات سهام بدون هزینه را فراهم میکند، برای اولین بار سال گذشته معاملات بیت کوین(BTC) و اتریوم (ETH) را معرفی کرد.

همانطور که در اوایل این هفته گزارش داده شد، Robinhood به طور رسمی برنامه تجاری خود را در نیویورک با بهره برداری از BitLicense توسط دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک در ماه ژانویه ۲۰۱۹ راه اندازی کرد.

همچنین در طول این هفته یک بررسی جدید تبادلاتی در ماه اوریل ۲۰۱۹توسط شرکت تامین کننده اطلاعات رمزنگاری نشان داد که صرافی های رمزنگاری متمرکز افزایش عمده ای در حجم تجارت و مبادلات را در ماه آوریل مشاهده کرده‌است.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  ⁄    =  9