ادغام فناوری بلاک چین در سیستم مالکیت معنوی توسط غول تجارت الکترونیک Alibaba

رسانه‌ خبری محلی Sohu در روز ۲۳ ماه می گزارش داد که Alibaba، غول تجارت الکترونیک چین، فناوری بلاک چین را در سیستم مالکیت معنوی شرکت‌های جهانی و برند های تجاری خود ادغام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بنا بر گزارش‌ها، Ali Xizhi، مدیر عامل حفاظت از مالکیت معنوی این شرکت گفت که Alibaba در حال ارتقا بایگانی حقوق مالکیت معنوی خود با استفاده از بلاکچین است.

شرکت Alibaba در حال برنامه‌ریزی برای اجرای کامل این فناوری در ماه سپتامبر است که بعدا آن را برای حفاظت از حق کپی‌رایت دیجیتال، از جمله محتوای تصویری گسترش خواهد داد.

این سیستم ظاهرا به سپرده‌های الکترونیکی از برندهای بین‌المللی اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم از طریق این پلتفرم حمایت از مالکیت معنوی (پلتفرم IPP) به دادگاه اینترنت متصل شوند که مبنایی برای حفاظت از حقوق دادخواهی می باشد.

گفته می‌شود که چین سه دادگاه اینترنتی را در شهرهای Hangzhou، پکن و Guangzhou راه‌اندازی کرده‌است تا پرونده‌های مرتبط با اینترنت را مدیریت کند و به شاکیان اجازه دهد شکایات خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.

در ماه مارس، شرکت Alibaba و Aerospace Information، یک توسعه دهنده و ارائه کننده بزرگ نرم‌افزار، توافق کردند که از برندهای تکنولوژی‌های جدید خود برای ادغام فعالانه منابع و انجام همکاری عمیق در زمینه‌های خدمات رایانش ابری، امور مالی و مالیات، امور دولتی و فناوری بلاک چین استفاده کنند.

همچنین در ماه مارس، معاون گروه Alibaba، آقای Liu Song، طرح‌های این شرکت برای اجرای فناوری بلاکچین برای زنجیره‌های تامین برون مرزی، با امکان ارتباط با دولت‌های محلی را آشکار ساخت.

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  14