امکان پرداخت عوارض آزادراهی در اپلیکیشن آپ

برای پرداخت عوارضی آزادراهی کافی است اپلیکیشن آپ را دانلود کنید، وارد گزینه عوارضی آزادراه شوید و پلاک خود را ثبت کنید

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پرداخت عوارضی تردد در آزادراه‌های کشور موردی است که همه با آن آشنایی داریم. در روش‌های سنتی، از نیروی انسانی داخل کیوسک برای جمع آوری نقدی هزینه عوارضی استفاده می شد. اما با پیاده‌سازی زیرساخت‌های نوین دیگر نیازی به ایست کامل برای پرداخت نقدی و تحمل صف‌های بعضا طولانی عوارضی نیست.

عوارضی‌های قبلی در حال جایگزین شدن با دوربین‌های تشخیص خودکار پلاک خودرو هستند و بزودی تمامی آزادراه‌های کشور به این سیستم مجهز خواهند شد. درحال حاضر آزادراه‌های زیر مجهز به این نوع دوربین‌ها هستند و طبعا امکان پرداخت نقدی در آنها وجود ندارد:

    تهران- قم
    تهران- ساوه
    قزوین- زنجان
    قزوین- رشت
    کرج- قزوین

به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت پرشین، برای پرداخت عوارضی می‌توانید اپلیکیشن آپ را دانلود کنید. برای این کار می‌توانید به گزینه عوارضی آزادراه ورود کنید و پلاک خود را ثبت کنید.

برای راحت‌تر شدن کار، پرداخت از بستر کیف پول مهیا شده است. به این شکل که با لمس کردن گزینه پرداخت از کیف پول و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی پرداخت انجام می‌‎شود.

در کنار این روش، امکان پرداخت خودکار نیز فراهم شده است. با فعال‌سازی این ویژگی، آپ بدهی پلاک‌های ثبت شده را استعلام می‌گیرد و بدهی آن را به شکل خودکار از طریق کیف پول پرداخت می‌کند. با این ویژگی کاربر نگران دیرکرد پرداخت عوارضی و جریمه شدن ناشی از ۷۲ ساعت دیرکرد پرداخت نخواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  49