جزئیات مربوط به توسعه شبکه ۳۰ میلیون دلاری

اتریوم اعلام کرد؛

طی بیانیه رسمی، بنیاد اتریوم اعلام کرد که در سال آینده ۳۰ میلیون دلار برای رویکرد سه جانبه ای جهت توسعه شبکه اتریوم اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این هزینه طبق سه دسته بندی تقسیم خواهد شد. ۱۹ میلیون دلار برای پروژه های آینده، پروژه های اخیر ۸ میلیون دلار و برای پشتیبانی از توسعه دهندگان ۳ میلیون دلار اختصاص داده اند. بیشتر این سرمایه به پروژه های اتریوم ۲.۰ نظیر تیم های کلاینت، تحقیق، مستندات و ارتباطات، و پروژه لایه دوم پلاسما تعلق گرفته است.

پروژه پلاسما (Plasma) ابتدا توسط ویتالیک بوترین و جوزف لوبین در سال ۲۰۱۷ ارائه شد و یک راهکار مقیاس پذیر برای شبکه با استفاده از قراردادهای هوشمند مستقل می باشد. طبق وایت پیپر این پروژه، پلاسما (Plasma) شبکه بلاک چین را قادر می سازد که بتواند مقدار قابل توجهی از برنامه های مالی غیرمتمرکز را در سراسر جهان نشان دهد.

بنیاد اتریوم ابتدا در مورد این بودجه ۳۰ میلیون دلاری در نشست ConsenSys سخن گفت. مدیر اجرایی Aya Miyaguchi سپس بیان کرد این بنیاد قصد دارد تا مشارکت های دانشگاهی و آکادمیک را به اتریوم بیاورد که احتمالا محققان و توسعه دهندگان سطح بالا را جذب می کند و به تیم ها و سازمان های علمی کمک می کند.

چنانچه در گذشته توسط کوین تلگراف گزارش شد بنیاد اتریوم در اواخر ماه آوریل از انتشار مجدد وبسایت خود خبر داد که به عنوان یک ریپازیتوری یا منبع برای محتوای اتریوم ایجاد شده توسط جامعه، مانند مستندات و آموزش برای استفاده از ابزار اتریوم می باشد.

نظر شما در مورد اقدامات تیم و بنیاد اتریوم چیست؟ آیا این تیم بیشتر از هر تیم دیگری در جامعه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند؟

منبع: cointelegraph

میهن بلاکچین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1