رشد ۱۰۰۰ درصدی دانلود اپلیکیشن ایوا در سال ۹۷ +اصلاحیه

اپلیکیشن پرداخت ایوا در سال گذشته جزو نرم افزارهای رکورددار نصب و دانلود بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رشد 300 درصدی کاربران ایوا طی شش ماه پایانی سال 97 باعث شد برخی اپلیکیشن‌ها برای افزایش میزان دانلود، بجای لوگوی اصلی خود از لوگوی ایوا استفاده کنند.

چنان که از آمارهای کافه بازار برمی‌آید این ترفند موثر واقع شده است و شرکت هایی که از نماد ایوا استفاده کرده‌اند نیز توانسته اند به رشد خوبی دست یابند.

دلیل اقبال کاربران اپلیکیشن‌های پرداخت به ایوا تفاوت‌های ساده این اپلیکیشن با اپلیکیشن های مشابه است. ایوا خدمات خود را همراه با یک تفاوت ساده اما موثر همراه کرده است که در نوع خود تجربه کاربری منحصربه فردی را رقم می‌زند.

اپلیکیشن ایوا متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مجموعه بانک ملی ایران است که در صنعت پرداخت الکترونیکی فعال است و ارائه کننده محصولاتی چون کارتخوان و درگاه پرداخت اینترنتی است.

اصلاحیه خبر منتشر شده در خصوص رشد اپلیکیشن ایوا در سال 97

اپلیکیشن پرداخت ایوا متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سال 97 به جای 300 درصد، از رشدی 1000 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در خبر منتشر شدۀ عصر یکشنبه، برای هیچ اپلیکیشنی از لوگوی ایوا استفاده نشده است و رشد تمامی اپلیکیشن ها در گزارش کافه بازار واقعی است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با توجه به رسالت خود در جهت حمایت از استارت آپ ها اعلام می کند که با استناد به خبر منتشر شده، احتمالا اشتباه در گزارش ارائه شده از سوی یکی از نشریات کشور که صبح روز شنبه مورخ 28/2/98 منتشر شده است، زمینه ساز بروز برداشت نادرست در خبر انعکاس یافته می باشد.  

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  1