شرکت زیرساخت بلاک چین Blockstream پلتفرم توکن امنیتی راه اندازی می کند

شرکت ارائه دهنده زیرساخت بلاک چین Blockstream، راه‌اندازی پلتفرم توکن امنیتی خود را در یک خبر رسمی در روز ۱۵ ماه می در وب سایت Cointelegraph به اشتراک گذاشته شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این اطلاعیه، این پلتفرم جدید اوراق بهادار راه حلی برای کسب و کارها برای صدور توکن های امنیتی در شبکه لیکوئید است.

افسر ارشد امنیتی شرکت Blockstream، آقای Samson Mow ادعا می کند که در حالی که شرکت ها مایل به صدور اوراق بهادار توکنی شده اند، پلتفرم هایی نظیر اتریوم به دلیل مقیاس پذیری، محدودیت های حریم خصوصی و قابلیت اطمینان آنها انتخابی مناسب نیستند.

شرکت Blockstream ادعا می‌کند که پلتفرم این شرکت برای چنین استفاده‌ هایی بسیار مناسب است:

” در حال حاضر با راه‌اندازی اوراق بهادار لیکوئید، کسب و کارها می‌توانند به سرعت توکن های امنیتی را با کلیک روی یک دکمه ایجاد کنند و قوانین پیچیده را برای مطابقت با الزامات نظارتی خود ایجاد کنند.”

گزارش‌ها حاکی از آن است که این پلتفرم با چهار شریک راه‌اندازی خواهد شد:

پلتفرم سرمایه گذاری BnkToTheFuture

پلتفرم صدور مجوز بلاک چین TokenSoft

بانک Zenus Bank مستقر در ایالات متحده

و استودیوی توسعه بازی Pixelmatic

این اعلامیه توضیح می‌دهد که شبکه لیکوئید، یک شبکه ارتباطی است که صرافی های ارز دیجیتال، سازندگان بازار، واسطه ها و دیگر موسسات مالی را به هم متصل می‌کند.

در ماه مارس، Blockstream نسخه جدیدی از نرم‌افزار مقیاس پذیری بیت کوین، یعنی c – lightning را منتشر کرد. این نسخه شامل بهبود عملکرد، رفع اشکال و حفظ حریم خصوصی است.

 

منبع:  Cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  40