آموزش راه‌اندازی دستگاه‌های ماینینگ در منزل

راه‌اندازی دستگاه‌های استخراج در منزل یکی از چالش‌های اصلی ماینرهای تازه‌کار است. دستگاه‌های ماینر ای‌سیک (ASIC)، گرما و البته سر و صدای بسیار زیادی تولید می‌کنند که شاید فعال کردن آن‌ها در خانه کار جالبی به نظر نرسد. همچنین برای تازه‌کارها همیشه نحوه کنترل گرما و سر و صدای آن دو سوال اساسی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، یکی از کاربران خوش‌ذوق و فعال در بخش استک (پرسش و پاسخ) سایت ارزدیجیتال، با نام کاربری آقای‌ کریپتو با انتشار محتوایی بسیار جذاب، تا حد زیادی به مشکلات ماینرهای خانگی پاسخ داده است.

او در خصوص انگیزه خود برای نوشتن چنین مطلبی نوشته است:

    در این روزها بین ما ایرانی ها متاسفانه فرهنگ تبادل اطلاعات و آموزش وضعیت بدی دارد زیرا برخی افراد اطلاعات در اختیار سایرین نمی گذارند و بقیه را دلسرد می کنند و برخی با سواستفاده در قبال مبالغ زیاد آموزش ها را انجام می دهند و برخی با راهنمایی های نادرست و روش هایی که توسط هیچ کس امتحان نشده سایرین را به درد سر می اندازند. بنده با تمام افرادی که ذکر کردم برخورد داشته ام و بسیار اذیت شده ام تا تصمیم گرفتم با ساخت این آموزش تا جایی که می توانم دست افراد دلال  و سودجو را از این حیطه آموزشی کوتاه نمایم.

شما را به خواندن کامل آن از لینک زیر دعوت می‌کنیم:

آموزش راه‌ اندازی فارم ماینینگ در خانه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  1